Logo

Marketing MIX

Codemedia realizuje kolejne kampanie dla Tesco

Dom mediowy Codemedia wystartował z dwiema nowymi kampaniami dla sieci supermarketów Tesco. Celem pierwszej z nich jest wsparcie oferty produktów bez glutenu, laktozy czy cukru, dostępnej w ofercie sieci. Druga stanowi wsparcie konkursu dla klientów sklepów Tesco, z nagrodami  z limitowanej serii DC Super Heroes. Obie kampanie będą obejmowały działania prowadzone w internecie.

Pierwsza z kampanii stanowi kontynuację działań prowadzonych na przełomie stycznia i lutego, które również skoncentrowane były wokół produktów z serii bio, bez cukru, glutenu, laktozy. Działania promocyjne skierowane są do osób zwracających szczególną uwagę na swoją dietę i potrwają do 30 kwietnia br. W pierwszej edycji działania opierały się na kampanii displayowej oraz content marketingowej. Promocja obejmowała także współpracę z blogerami i udział Tesco w Food Bloger Fest w charakterze partnera.

Aktualna odsłona kampanii żywności prowadzona jest w internecie. Wśród kanałów znalazły się między innymi Google, Listonic czy Promocyjni.pl.

Akcja konkursowa Tesco jest elementem większej akcji promocyjnej, w której klienci sklepów zbierają znaczki za dokonane zakupy. W ramach konkursu, uczestnicy zachęcani są do odpowiedzi na jedno pytanie konkursowe, a nagrodami są pluszowe zabawki z limitowanej serii DC Super Heroes, z podobiznami superbohaterów, m.in. Batmana i Supermana.

Kampania potrwa do 20 kwietnia tego roku.

JK