Nowym ambasadorem marki 4MOVE z portfolio firmy FoodCare został trener Adam Nawałka. Kampania marketingowa ruszyła z początkiem maja 2016 roku i zgodnie ze strategią marki promowana jest przez hasło „The best trainers recommend”. Kontrakt z nowym ambasadorem obowiązuje aż do piłkarskich mistrzostw świata w 2018 roku.
Wizerunek Adama Nawałki będzie drugim, obok dotychczasowego ambasadora marki – Jose Mourinho, wykorzystywanym w kampanii marketingowej 4MOVE. Jak podkreśla Wiesław Włodarski, Prezes i założyciel FoodCare, strategia marki opiera się na rekomendacji najlepszych trenerów świata, dlatego powierzenie funkcji ambasadora kolejnemu wybitnemu szkoleniowcowi nie jest przypadkowe.
– Rozpoczęliśmy współpracę z Adamem Nawałką, moim zdaniem jednym z najzdolniejszych trenerów na świecie, który będzie kolejną twarzą dynamicznie rozwijającej się marki 4MOVE. Napój izotoniczny z linii 4MOVE jest vice-liderem na polskim rynku izotoników w ujęciu ilościowym1. Obecnie produkty dostępne są w 57 krajach, a nasza strategia zakłada dalszy międzynarodowy rozwój marki – mówi Wiesław Włodarski, twórca FoodCare.
Portfolio marki 4MOVE tworzą napoje izotoniczne i witaminowe produkowane w butelkach o pojemności 700ml oraz puszkach o wielkości 250 ml oraz 150 ml. Produkty zapewniają dawkę witamin i minerałów potrzebnych do wzmocnienia i regeneracji organizmu. Napoje przeznaczone są dla osób prowadzących aktywny tryb życia – uprawiających sport wyczynowo i rekreacyjnie.
– Wybrałem 4MOVE, gdyż moim zdaniem jest to najlepsza marka produktów stworzonych z myślą o osobach związanych ze sportem profesjonalnie i konsumentach, którzy prowadzą aktywny tryb życia. Odpowiedni poziom płynów w organizmie jest ważnym elementem odżywiania nie tylko sportowców, ale również każdego z nas. Dlatego tak istotny jest właściwy dobór produktów. Formuła napoju izotonicznego 4MOVE zawiera odpowiednio zbilansowane witaminy i elektrolity, które zapewniają optymalne nawodnienie organizmu, a tym samym natychmiastowy wzrost siły i wytrzymałości. Na uwagę zasługuje też ergonomiczna butelka, dzięki której można szybko ugasić pragnienie także w warunkach treningowych – tłumaczyAdam Nawałka.
1Dane AC Nielsen, MAT JAN 2016, udziały ilościowe w sztukach oraz litrach, cała Polska, kategoria: NAPOJE IZOTONICZNE
KL