Po udanym zeszłorocznym debiucie oferty Transit – na i w pojazdach transportu publicznego – w maju 2016 Clear Channel Poland wchodzi na rynek z ofertą sieci reklamowej na lotniskach. Oferta obejmuje wszystkie 12 portów lotniczych.
W skład oferty wchodzi digitalowy pakiet zasięgowy oraz reklama standardowa i niestandardowa, uzależniona od możliwości danego lotniska. Będzie to 17 różnych form reklamy, od wspomnianych monitorów LCD przez ekspozycje punktowe po wydawnictwa samolotowe.
Oferta skierowana jest zarówno do reklamodawców ogólnopolskich, jak i regionalnych. Clear Channel Poland oferuje kompleksową obsługę każdej z kampanii, od projektu i produkcji po realizację i pełną dokumentację kampanii.
Sieć 12 portów lotniczych w Polsce realizuje obecnie ok. 31 milionów odlotów rocznie (dane za 2015 rok z portalu Pasażer.com), w tym 89% stanowią podróże międzynarodowe. 19% wszystkich podróży realizowanych jest przez cudzoziemców.
KL