Organizatorzy tegorocznej, XI. edycji IMS Warsaw Fashion Street powierzyli swoje kanały social media specjalistom z click community.
W ostatni weekend czerwca moda z okładek magazynów zostanie przeniesiona na ulice Warszawy. Krakowskie Przedmieście i Nowy Świat zamienią się w ponad 32-metrowy wybieg oraz Aleję Projektantów, gdzie blisko 50 polskich designerów będzie prezentować swoje projekty. Uczestnicy będą mogli zobaczyć aż 24 pokazy mody, w tym mody dziecięcej.
Reżyserem pokazów jest Waldek Szymkowiak (realizował m. in. część widowiska otwarcia UEFA). Dzięki współpracy z IMS między pokazami będą odbywały się koncerty niezależnych zespołów. Agencja click community otrzymała możliwość sprawdzenia się w kolejnym projekcie, jakim jest relacja wydarzenia na żywo.
[galeria=”1″]
– Media społecznościowe sprawiły, że nawet największe pokazy możemy podglądać od kuchni, a nawet w trakcie ich trwania oglądać je z pierwszych rzędów. Tak też będzie u nas. Chcemy skupić się na samym wydarzeniu i relacjonować wszystko, tak jak robi się to na największych światowych Fashion Weekach. – mówi Anna Ortman, koordynatorka projektu.
W ramach współpracy wspólnie z organizatorami została stworzona kreacja graficzna, której hasłem przewodnim jest “Flower power”. Od ponad dwóch miesięcy prowadzona jest komunikacja na Facebooku. Działania click community przełożyły się już na 100% wzrost zaangażowania fanów w ciągu miesiąca. click community przygotowało dwie atrakcje dla gości imprezy. Przez cały weekend w namiocie agencji będą odbywały się konsultacje dla projektantów, którzy chcą się dowiedzieć, jak lepiej wykorzystać profil na Facebooku do promocji marki.
Drugą atrakcją będzie specjalnie uruchomiona aplikacja, za pomocą której będzie można zrobić zdjęcie i opublikować je na Facebooku lub Instagramie z hasztagiem #WFS16. Spośród zamieszczonych zdjęć jury nagrodzi trzy najciekawsze.
PP