Logo

Event MIX

Focus Hotel Premium z kolejnym obiektem w Gdańsku

4-gwiazdkowy Focus Hotel Premium Gdańsk, który powstawał w ramach prestiżowej inwestycji – Galeria Metropolia, przyjął wraz z początkiem czerwca pierwszych gości. Jednocześnie sieć rozpoczyna intensywne działania związane z ekspansją hoteli na rynki Niemiec, Białorusi oraz Ukrainy. Celem działań spółki Focus Hotels, jest zbudowanie dużej i transparentnej firmy, która stanie się liderem zarządzania hotelami na rynku.

Focus Hotel Premium Gdańsk to obiekt zarządzany przez polską sieć Focus Hotels, należącą do Grupy Kapitałowej IMMOBILE. Hotel mieści się w bezpośrednim sąsiedztwie stacji PKP Gdańsk Wrzeszcz i jest częścią rozległej inwestycji realizowanej przez Przedsiębiorstwo Budowlane Górski. W jej ramach powstaje również nowoczesny obiekt handlowy – Galeria Metropolia.

4-gwiazdkowy hotel w standardzie Premium oferuje 116 przestronnie i nowocześnie wyposażone pokoje w trzech standardach na siedmiu kondygnacjach. Obiekt dysponuje także nowoczesną przestrzenią konferencyjną o powierzchni aż 720 m2 – największą tego typu w Gdańsku. Centrum konferencyjne wyposażone jest w nowoczesny sprzęt multimedialny Samsung, nagłośnienie firmy Bose oraz system mobilnych ścian, które umożliwiają różne aranżacje powierzchni.

– Jesteśmy zadowoleni, że całość prac związanych z budową oraz finalne przygotowania hotelu  przebiegły zgodnie z planem. Wraz z początkiem czerwca obsłużyliśmy już naszych pierwszych Gości, którzy bardzo chwalili sobie pobyt w naszym obiekcie Premium. Dzięki dobrze wykonanej pracy Centralnego Biura Sprzedaży w czasie pre-openingu nie martwimy się o obłożenie w nadchodzących miesiącach – mówi Łukasz Płoszyński, Członek Zarządu sieci Focus Hotels.

[galeria=”1″]

Podobnie jak inne hotele sieci Focus, nowy obiekt będzie oferował szybki bezpłatny Internet Wi-Fi w całym budynku oraz darmowy dostęp do sauny i siłowni. Każdy pokój zostanie wyposażony w duże i wygodne łóżko, przestronną łazienkę, płaski telewizor, biurko do pracy oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Ponadto goście otrzymywać będą kawę i kanapkę na wynos gratis, tak jak ma to miejsce we wszystkich obiektach sieci. Natomiast dzieci i młodzież do lat 18-stu, zakwaterowane w pokoju z rodzicami lub opiekunami, zgodnie ze standardem marki, będą nocować bezpłatnie.

Plany sieci Focus Hotels
W ramach sieci Focus Hotels, spółka będzie intensywnie rozwijać dwie marki: Focus – brand dla hoteli ekonomicznych oraz Focus Premium, czyli hotele o standardzie 4-gwiazdkowym. W obu przypadkach firma stawiać będzie na rozwój w oparciu o model elastycznej dzierżawy.

– To, co odróżnia Focus Hotels od większości sieci, to model biznesowy oparty o dzierżawę, który oferujemy inwestorom i właścicielom już działających hoteli. W tym modelu cała odpowiedzialność za wyniki obiektu spoczywa na nas. Inwestorzy mają zatem zapewniony swój zwrot z poniesionych inwestycji w stałym regularnym czynszu. To rozwiązanie, które w naszej ocenie jest znacznie korzystniejsze od franczyzy  – tłumaczy Łukasz Płoszyński. 

Równolegle do rozwoju w Polsce, sieć Focus Hotels planuje ekspansję w Niemczech oraz na Białorusi i Ukrainie. Wraz z początkiem września 2016 roku spółka uruchomi dział rozwoju na terenie Niemiec, natomiast pierwsze obiecujące spotkania w sprawie nowych obiektów, przedstawiciele firmy mają już za sobą. Focus Hotels rozważa również rozwój na Białorusi i Ukrainie, gdzie także trwają rozmowy w sprawie dzierżawy działających tam już hoteli.

– W tej chwili interesują nas głównie miasta we wschodnich landach, na czele z Berlinem, od którego chcemy zacząć. Pod uwagę bierzemy także Lipsk, Drezno i Rostok. U naszych zachodnich sąsiadów model dzierżawy obiektów jest o wiele bardziej powszechny niż w Polsce i idealnie wpisuje się w naszą strategię rozwoju międzynarodowej sieci – dodaje Łukasz Płoszyński, Członek Zarządu sieci Focus Hotels.

http://www.focushotels.pl/

PP