Logo

Event MIX

Pływająca scena H&M loves music 2015 wyróżniona w Golden Arrow

Oryginalna koncepcja pływającej sceny, zrealizowana przez endorfina events w 2015 roku w ramach festiwalu H&M loves music, została nagrodzona. W prestiżowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow wygrała w kategorii experiential marketing: event marketing. Statuetka to już trzecie po srebrze w ramach KTR i wygranej MP Power Awards wyróżnienie dla endorfiny za ten projekt. Agencja dostała również wyróżnienie w plebiscycie M&MP najlepszych agencji eventowych w Polsce.

Nagrody przyznawane w konkursie Golden Arrow dla najlepszych kampanii marketingowych zostały rozdane po raz jedenasty. Głównym celem konkursu, organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Ocenie podlegają kreatywność, sposób opracowania strategii kampanii reklamowych oraz skuteczność podejmowanych działań. Gala rozdania nagród odbyła się 23 czerwca w Pin Up Sudio.

Pływająca przy nadwiślanych bulwarach podczas czerwcowych weekendów 2015 scena, to oryginalna koncepcja endorfina events. Dzięki innowacyjnej scenografii i bogatemu, starannie skomponowanemu line-up, H&M loves music 2015 był jednym z najbardziej rozpoznawalnych warszawskich wydarzeń zeszłego lata.

PP