Logo

Event MIX

Święto whisky za nami – Whisky Days odbyło się na Wilanowie

Takiego święta nie powstydziłby się żaden trunek! Wyjątkowa oprawa Whisky Days, dopracowana do najmniejszego detalu i szczególna atmosfera dwóch czerwcowych dni, nie pozwolą zapomnieć o sobie żadnemu z uczestników tego wydarzenia na bardzo długo. Kilkunastu wystawców, prezentujących kilkaset rodzajów whisky single malt i blended, degustacja szampana czy prawdziwej czekolady, a wszystko to przy dźwiękach muzyki na żywo granej przez Whisky Days Band, to tylko niektóre z atrakcji czerwcowych Dni Whisky.

Ponad tysiąc osób, które przekroczyło próg gotowej na przyjęcie gości Villi Intrata w Wilanowie, otrzymało zestaw degustacyjny – kieliszek oraz szczegółowy informator o weekendowych atrakcjach. Wśród nich, znalazło się kilkadziesiąt darmowych pozycji prezentowanych przez wystawców, a także kilkaset ekskluzywnych trunków, o których z zaangażowaniem opowiadali eksperci.

[youtube=”tncCG7RjwSQ”]

Whisky Days, to jednak nie tylko próbowanie nowych smaków. Uczestnicy spotkania mieli także możliwość wzięcia udziału w spotkaniach Master Class, poprowadzonych przez czołowych specjalistów whisky, którzy dzielili się swoją wiedzą ze spragnionymi tajników gośćmi. MOET Hennessy, DIAGEO, Jim Beam czy Whisky and Wine Place, to jedynie niektóre z marek, które opowiedziały nam swoją historię, a miały o czym opowiadać! Zielony, przestronny ogród, słoneczny i ciepły weekend i muzyka na żywo, były doskonałym tłem do chłonięcia tych opowieści.

Wśród wydarzeń, można wymienić także premierę Jim Beam Double Oak, którego dumnie zaprezentował dystrybutor – firma STOCK. Na tę okazję powstała dedykowana strefa z efektownym barem – przyczepą, której charakteru dodawał prawdziwy, amerykański Harley, wpisując się w klimat imprezy. Na koniec goście, bogatsi o nowe przeżycia i wiedzę, która pozwala dokonywać dobrych wyborów, mogli zrobić zakupy w festiwalowym sklepie, który oferował najlepsze trunki w bardzo atrakcyjnych cenach.

[galeria=”1″]

Whisky Days 2016, to projekt pilotażowy organizatorów, jednak jego popularność wśród koneserów i fanów whisky, już dziś daje pewność, że nie ostatni. Kolejne edycje konsekwentnie będą organizowane w Warszawie, ale także w innych polskich miastach. – Widzimy duży potencjał w segmencie alkoholi premium i jako agencja eventowa chcemy brać czynny udział w rozwoju tej branży i zwiększaniu świadomości konsumentów – podsumowuje Konrad Wielgórski, prezes zarządu *Bespoke.
Do zobaczenia w przyszłym roku!

http://whiskydays.pl/

PP