Logo

Event MIX

Za nami pierwszy dzień targów FestiwalMarketingu.pl/ FestiwalDruku.pl

8. edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej obfituje w nowości. W tym roku po raz pierwszy, ze względu na bardzo duże zainteresowanie wystawców, impreza została podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali również różnorodne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

Licznie przybywający zwiedzający mieli okazję nie tylko zapoznać się z najnowszą ofertą produktową wystawców targów, jak również wziąć udział w imprezach towarzyszących, z których najważniejszą była konferencja Event MIX. Festiwalowa nowość okazała się tzw. strzałem w dziesiątkę. Już na kilka tygodni przed wydarzeniem wszystkie miejsca na konferencję zostały wyprzedane. W Event MIX wzięło udział 220 osób. Na scenie wystąpili eksperci i praktycy eventowi m. in. Nina Żukowska, Monika Dymacz-Kaczmarczyk czy Jarosław Uściński. Gościem specjalnym wydarzenia była Dorota Wellman.

Odwiedzający halę FestiwalMarketingu.pl chętnie również odwiedzali strefę konkursów. W hali nr I można podziwiać najciekawsze gadżety reklamowe konkursu Super Gift 2016. W trakcie targów zostanie wybrana Nagroda Publiczności wyłoniona na podstawie oddanych głosów. Zwiedzający mogą także dokonywać wyboru w konkursie POS STARS. Ekspozycja, zgłoszonych do udziału  w rywalizacji, display’ów ocenianych w 12 kategoriach tematycznych – to kolejny element uzupełniający bogatą ofertę wystawienniczą hali nr I.

To nie wszystko. W czasie trwania Festiwalu uczestnicy mogli po raz pierwszy zobaczyć najbardziej kreatywne rozwiązania w druku w specjalnie zaaranżowanej strefie BE CREATIVE! W hali nr II, przy targowej recepcji, są prezentowane personalizowane wydruki na najróżniejszych podłożach: tkaninach, drewnie, szkle, metalu czy tworzywach sztucznych. Odwiedzający strefę BE CREATIVE! obejrzą oryginalne wydruki na meblach, przedmiotach codziennego użytku czy innych elementach wyposażenia wnętrz. Możliwości i rozwiązania prezentują nie tylko bezpośredni wykonawcy oferujący takie usługi, ale także producenci maszyn, technologii i mediów umożliwiających kreatywny print.

Równie bogaty program przygotowano dla odwiedzających halę nr III dedykowaną branży poligraficznej.

Firma Polkos zaprosiła na dzień otwarty z automatyczną giętarką do liter z taśm aluminiowych. W ramach wydarzeń dodatkowych Alma Trend przeprowadziła bezpłatne warsztaty „Termo – transfer od A do Z”, podczas których zaprezentowała drukarkę OKI PRO6410 NeonColor.

Kolejnym wydarzeniem towarzyszącym targom była organizowana przez Etykiety.pl Etigraf konferencja szkoleniowa „Co mówi twoje opakowanie?”.

Głównym wydarzeniem drugiego dnia Festiwalu jest konferencja Marketing MIX. Konferencja dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej, poświęcona promocji w miejscu sprzedaży zapowiada się niezwykle interesująco. Wśród prelegentów można znaleźć nazwiska takich tuzów marketingu jak: Paweł Tkaczyk, Natalia Hatalska czy Marcin Gieracz.

Na odwiedzających EXPO XXI Warszawa czeka 250 wystawców prezentujących szeroką ofertę produktową: od gadżetów reklamowych począwszy, przez materiały POS, opakowania, branżę eventową, na mediach i maszynach kończąc.

Zapraszamy do odwiedzania imprezy 8 września. Rejestracja na miejscu jest bezpłatna dla osób związanych z branżą reklamowo-poligraficzną.

[galeria=”1″]

www.festiwalmarketingu.pl