Logo

POS Stars

Laureaci konkursu POS STARS 2016

Podczas tegorocznego FestiwaluMarketingu.pl. miała miejsce kolejna edycja konkursu na najlepsze displaye reklamowe. Jurorzy z branży wybrali najlepsze realizacje w 12 kategoriach, przyznano również Grand Prix oraz Nagrodę specjalną. Uroczysta Gala wręczenia nagród odbyła się podczas konferencji Marketing MIX.

Jurorzy: Alicja Cybulska – Strategy Director Havas Media, Magdalena Czaja – CEO San Markos oraz wiceprzewodnicząca prezydium Komisji Etyki Reklamy, Olaf Dąbrowski – Dyrektor Zarządzający Goldenberry Group Sp. z o.o., Marcin Gieracz – CEO&Strategy Director, Rubikom Strategy Consultants, Zbigniew Grzeszczuk – członek zarządu PIAP, Łukasz Gumowski – creative partner Agencja Plej, Zbigniew Kokot – menadżer ds. projektów specjalnych magazynów HOT MODA i PLAYBOY Polska, Katarzyna Lipska-Konieczko – Redaktor Naczelna OOH magazine, Paweł Wielkopolan – Menedżer ds. Rozwoju, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, Marcin Wojciechowski – Franchise Operation Controller MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Więcej zdjęć na FB OOH magazine TUTAJ.

Nagrodzone prace w poszczególnych kategoriach:

NAPOJE
Firma: Dago Display
POS: COCA-COLA „Słuchawki”

ALKOHOL&TYTOŃ oraz GRAND PRIX dla najlepszej realizacji POS STARS 2016
Firma: Dago Display
POS: „Gitara” Jack Daniel’s

 

DISPLAY’E NALADOWE
Firma: ATSDisplay
POS: Schweppes bottle presenter

DISPLAY’E KARTONOWE
Firma: 3D BOX
POS: Nescafe Intenso

KOSMETYKA
Firma: Berkano Expo
POS: Stoisko dermokonsultacyjne

MOTORYZACJA
Firma: Artplex
POS: Stojak na opony Michelin do samochodów ciężarowych

PRZEMYSŁ
dwa wyróżnienia dla Berkano Expo za Gablotę na instrumenty dęte oraz ATSDisplay za Double sided tester section Wall

ELEKTRONIKA
Firma: TFP GRAFIKA
POS: Eneloop Gold

DIGITAL POS
Firma: Imprero
POS: Reflecto

 

DESIGN ROKU
Firma: ATSDisplay
POS: Moet stand WOW

NAGRODA SPECJALNA
Firma: Marquard Media Polska Sp.z o.o.
POS: Stylowy Maraton HOT MODA.

 

Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest raz w roku przez OOH magazine w ramach FestiwalMarketingu.pl

MW