Logo

POS Stars

Przedstawiciele firm z branży POS o FestiwalMarketingu.pl

Targi FestiwalMarketingu.pl to szeroka oferta reklamy w miejscu sprzedaży, narzędzi POS i POSM. Już po raz kolejny podczas największych w drugiej połowie roku targów reklamy odbył się też konkurs na najlepsze displaye – POS STARS. Podpytaliśmy przedstawicieli branży o opinię dotyczącą edycji 2016.

 

Magdalena Ciszewska, Marketing Manager, ARTPLEX

artplexSerdecznie dziękujemy całemu zespołowi OOH magazine za fantastyczną organizację FestiwalMarketingu.pl 2016. Jako debiutujący na tej imprezie wystawca musimy przyznać, że jesteśmy pod ogromnym wrażeniem jakości wydarzenia. Zgodnie uznaliśmy, że Festiwal to najlepsza pod względem organizacji impreza wystawiennicza w Polsce, jaką mieliśmy przyjemność odwiedzić w ostatnim czasie – czy to jako wystawca, czy jako zwiedzający. Na szczególną uwagę zasługują naszym zdaniem takie elementy, jak: ciekawe i wartościowe wydarzenia towarzyszące, możliwość promocji w ramach konkursu POS Stars, fantastycznie zaaranżowana hala wystawiennicza połączona z przestrzenią na wydarzenia towarzyszące (konferencje i gala), duża elastyczność organizatora, jego otwartość i gotowość do udzielania pomocy we wszelkich kwestiach technicznych na bieżąco. Wszystkie te elementy wpłynęły na naszą ocenę wydarzenia jako niezwykle kulturalnego i na czasie. Polecamy FestiwalMarketingu.pl wszystkim firmom z branży, które cenią jakość w swojej codziennej pracy, jak i w otoczeniu, w którym funkcjonują.

 

Robert Jurczak, Dyrektor Handlowy, Studio55 & Smart Tent

ssssTo nasz pierwszy udział w FestiwalMarketingu.pl w Warszawie. Targi były dla nas okazją do zaprezentowania nowej linii produktów szczelnie pompowanych o nazwie AirMachine. Minione targi były dla nas także czasem spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami, a także miejscem wymiany doświadczeń z branży. Miłym zaskoczeniem są także pierwsze zamówienia od klientów którzy odwiedzili nas podczas tegorocznej wystawy. Podobała nam się formuła targów i ich przygotowanie od strony organizacyjnej. W naszej opinii targi rozwijają się i wzmacniają swoją pozycję wśród tego typu imprez, nie wykluczamy udziału w przyszłorocznej edycji.

 

Kamil Kalicki, Product Manager, Adsystem

gggjhjhSystemy wystawiennicze to nasza pasja, dlatego ciągle opracowujemy nowe rozwiązania w tej dziedzinie. Stąd też targi FestiwalMarketingu.pl uważamy za bardzo udane, ponieważ pozwoliły nam w pewni zaprezentować nasze możliwości. Doskonała organizacja, dobra lokalizacja, oprawa medialna i liczne wykłady to świetne uzupełnienie oferty organizatora. Ogromnie cieszy nas nagroda Złoty Medal, bo potwierdza, że obrany przez nas kierunek jest właściwy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej imprezy i z pewnością nie zabraknie nas tutaj w przyszłym roku.

 

Tomasz Krawczyk, specjalista ds. Marketingu, Mitko sp. z o.o. 

screen-shot-11-30-16-at-09-19-amTegoroczne targi organizowane przez OOH magazine wyróżniały się przede wszystkim porządkiem. Pomysł z podziałem wydarzenia na FestiwalDruku.pl oraz FestiwalMarketingu.pl i rozmieszczenie poszczególnych wystawców na dwóch halach, był według mnie strzałem w dziesiątkę. Tegoroczna edycja targów była większa niż w poprzednim roku. Mówią o tym zarówno dane o liczbie odwiedzających, jak i wystawców. My odczuliśmy to zarówno na firmowym stoisku, jak i w rozmowach z klientami i innymi wystawcami. Targi te wyrastają na coraz bardziej liczącą się imprezę w branży druku, reklamy i marketingu w Polsce.

 

Krzysztof Uruski, Dyrektor Handlowy, Noex sp. z o.o. sp. k

sddsdsddsTargi są organizowane bardzo profesjonalnie. Cała procedura uczestnictwa jest przeprowadzona składnie i przebiega w sposób szybki, z dużym zaangażowaniem koordynatorów ze strony organizatora. Stoiska są zaprojektowane z dołożeniem wszelkich starań. Na uwagę zasługuje duża liczba osób odwiedzających. Polecam to wydarzenie potencjalnie zainteresowanym firmom.

 

Przypominamy relację filmową z tegorocznej edycji targów i konkursu POS STARS 2016:

[youtube=”yt5hsA5kAUU”]

www.festiwalmarketingu.pl

KL