Logo

Event MIX

Anna Connecting People – nowa firma Anny Górskiej

Anna Górska, business development director w Expo XXI Warszawa oraz prezes Oddziału Europy Centralnej ICCA poinformowała o założeniu firmy zajmującej się doradztwem i konsultingiem w branży MICE. 

– Nazwa firmy Anna Connecting People jest moim mottem, ale też odzwierciedleniem tego, co robię na co dzień, łączę ludzi, ich pasje oraz potrzeby, aby wykorzystując swoje mocne strony, mogli wspólnymi siłami osiągnąć założone cele – wyjaśnia Anna Górska.

Choć, jak zaznacza, podstawą jej działalności jest praca na rzecz Expo XXI Warszawa.

– Moje główne działania związane są z Expo XXI Warszawa, ich reprezentuję w ICCA i dla nich pracuję, robiąc to, co przynosi mi najwięcej satysfakcji, czyli budowanie i utrzymanie relacji z międzynarodowymi stowarzyszeniami, które mogą organizować swoje kongresy w Warszawie i w Polsce – mówi Anna Górska.

Intensywne działania na tym polu rozpoczęła ponad dwa lata temu. Wśród efektów są m.in. pozyskanie dużego międzynarodowego kongresu Europejskiego Stowarzyszenia Psychiatrycznego EPA w 2019 r. do Warszawy. Do wymiernych efektów swoich działań, Anna Górska zalicza również zbudowanie bazy profesorów i potencjalnych ambasadorów kongresów w Warszawie, jak podkreśla, opartej na silnej partnerskiej relacji i zaufaniu.

– Wierzę w to, co robię, bo widzę ogromny potencjał kongresowy Warszawy i takich obiektów jak Expo XXI, które nie są jeszcze do końca wykorzystane – dodaje. Swoimi doświadczeniami dzieli się chętnie z branżą, ostatnio na międzynarodowej konferencji EFEA Europe & Asia Forum w St. Petersburgu w Rosji.

Anna Górska od niedawna rozpoczęła współpracę z Connections Meetings, gdzie zajmuje się pozyskiwaniem klientów na konferencje, organizowane w tym roku w Quito i we Florencji. Współtworzy również program edukacyjny na każdą z tych konferencji – Connections oferują kontent edukacyjny „Top of the Class”, współpracując m.in. z Mikem van der Vijverą, propagatorem meeting design oraz współautorem książki „Into the heart of Meetings”. Program edukacyjny powstaje w oparciu o raport German Convention Bureau „Meetings and Conventions 2030: a study of megatrends shaping our industry”. Każda z konferencji skupia się na jednym z trendów, w Quito będzie to „Sustainable Development”, a we Florencji „Demographic Change, Feminisation and Diversity”. Connections Meetings tworzy również dla międzynarodowej branży Digital Magazine, gdzie Anna Górska będzie umieszczała swoje felietony. 

Connections Meetings to eventy oparte na formule Human to Human (H2H), idei polegającej na przekonaniu, że relacje międzyludzkie są najważniejsze i dopiero na trwałych relacjach można budować efektywne biznesy.

 – To co mnie pociąga, to fakt, że Connections Meetings to nowy produkt, który dopiero buduje swoją renomę wśród profesjonalistów na świecie, a więc jest to coś co najbardziej mnie interesuje, tworzenie projektu od początku, aktywne uczestnictwo w jego rozwoju i możliwość wykorzystywania w tym procesie swoich pomysłów. W najbliższym czasie planujemy m.in. powołanie tzw. Knowlege & Advisory Board przy Connections Meetings, do którego zaprosimy międzynarodowych ekspertów. W przyszłym roku mamy nadzieję zainicjować Connections Meetings dedykowane wyłącznie stowarzyszeniom – podkreśla Górska.

Kolejne plany Anny Górskiej, to stworzenie platformy edukacyjnej dla osób z branży, pracujących ze stowarzyszeniami. Jej zdaniem wiele się mówi o „eventach” i o „incentivach”, ale prawie w ogóle o kongresach międzynarodowych stowarzyszeń, które przynoszą milionowe dochody dla destynacji, a co więcej, transfer cennej wiedzy naukowej. 

Anna Górska angażuje się również w pracę ze studentami. Jest współautorem książki „The Real MICE Book”, której premiera ma się odbyć wiosną tego roku.

Źródło: MeetingPlanner.pl

JK