Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Jubileusz i Wieczór Branżowy z okazji 10-lecia PIAP

16 lutego br. przypadł Jubileusz 10-lecia Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, zrzeszającej ponad 170 przedsiębiorców z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy. To 10 lat wspólnych starań na rzecz całej branży reklamowej, a także 10 lat spotkań, rozmów, 10 lat kampanii na rzecz wypromowania upominków jako skutecznych narzędzi marketingu.

– Bardzo miło było nam gościć wszystkich Członków PIAP i naszych partnerów, którzy licznie odwiedzili stoisko PIAP tego szczególnego dnia. Bardzo dziękujemy za pamięć, wszelkie gratulacje i statuetki otrzymane z okazji Jubileuszu 10-lecia Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Zapewniamy, że będziemy kontynuować działania PIAP, tak aby podmioty zrzeszone w naszej organizacji mogły sprawnie funkcjonować na rynku reklamy w Polsce. Dziękujemy przede wszystkim naszym firmom Członkowskim za zaufanie i za to, że są z nami i wspólnie tworzą ten rynek! – mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Generalny Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

– Mam olbrzymie szczęście, zaszczyt i przyjemność, że moja kandydatura jako Prezesa trafiła na tak okrągłą rocznicę PIAP. Kochani, jubileuszowy wieczór i tak okrągła rocznica powtórzy się za 10 lat. To już 10 lat trzymamy się razem, dokładnie 16 lutego 2007 roku uzyskaliśmy wpis do KRS-u. 10 lat temu było na 20- stu, dziś 170-ciu. Rośniemy w siłę i głęboko wierzę w to, że jeśli zaangażowanie wszystkich oraz nasz profesjonalny i odważny głos zacznie rozbrzmiewać, wspólnie jesteśmy w stanie osiągnąć o wiele więcej. Najistotniejsze jest, aby wierzyć w to, co robimy i aby te działania płynęły z jednej strony z chęci zysku (ponieważ po to tworzymy nasze firmy) ale także z chęci zmiany naszej branży, jej postrzegania i zasad w niej obowiązujących. Cieszę się, że tak wiele firm należy do PIAP z głębi serca, czego dowodzą własnym działaniem i oddaniem dla PIAP-u za co w imieniu własnym i Zarządu zeszłego, obecnego i przyszłego serdecznie dziękuję – mówiła dr Edyta Lisowska, Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, Dyrektor zarządzający agencji EBLIS B&L. Ale prawda jest taka, że najważniejsi jesteśmy MY – członkowie PIAP bez względu na pełnioną funkcję. Najważniejsze, że działamy i trzymamy się razem. Nie liczy się do końca ilość, ale jakość. Stawiajmy na konsolidację i scalanie naszej izby, grupy pasjonatów i osób, które wierzą w ideę PIAP. Lepszy jeden zaangażowany miłośnik niż dziesięć tajemniczych i martwych dusz. Dziękuję Wam, że jesteście, dziękuję za wymianę myśli, idei, za udział w forum, dziękuję za mądre słowa i pomysły, dziękuję za burzę mózgów na spotkaniach regionalnych, zaangażowanie na Walnym Zebraniu i wszelkie działania. Sto lat, niech żyje PIAP !!! – dodaje dr Edyta Lisowska.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych tradycyjnie już bo po raz siódmy była organizatorem Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP. Stał się on doskonałą okazją do spotkań i rozmów biznesowych pomiędzy dostawcami PIAP a agencjami reklamowymi zrzeszonymi w Izbie. Wieczór stał się również doskonałą okazją do uczczenia Jubileuszu 10-lecia Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Frekwencja uczestników wydarzenia przerosła oczekiwania organizatorów, a spotkanie umożliwiło integrację firm Członkowskich. Wieczór Branżowy PIAP 2017 odbył się dnia 16 lutego 2017 w Restauracji STIXX BAR&GRILL w Warszawie.

Gospodarzami wydarzenia były firmy: Polska Izba Artykułów Promocyjnych,12M Alicja Wąsowska, Agencja Reklamowa Brandgraf, ASGARD Sp. z o.o., AWIH Zbigniew Zieliński, Brandfathers Group Sp. z o.o.,CAPIRA Sp. z o.o.,Sp.K., CiTRON GROUP, Guapa Produkcja Sp. z o.o., Macma Polska Sp. z o.o., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., Maxim Ceramics Sp. z o.o., Sp .K, Mount Blanc Sp. z o.o., SDX Towels Sp. z o.o., Texet Poland Sp. z o.o..

Obszerniejsza relacja z Wieczoru Branżowego PIAP 2017 już niebawem.

Zdjęcia z jubileuszu można zobaczyć TUTAJ.

www.piap-org.pl

KL