Logo

Trade marketing

Oranżada Hellena z konkursem konsumenckim w programie Idol  

Rusza ogólnopolski konkurs konsumencki Oranżady Hellena powiązany ze sponsoringiem programu Idol. Do wygrania są wejściówki na nagrania live programu Idol oraz unikatowe czapki. Akcja rozpoczęła się 27 lutego i potrwa do 31 marca.  To pierwszy konkurs w historii marki powiązany z działaniem sponsorskim.

Koncept konkursu fotograficznego opiera się na pokazaniu, jak Polacy bawią się z Oranżadą Hellena oraz Idolem. Całość akcji utrzymana jest w rozrywkowym, spontanicznym i pełnym pozytywnej energii tonie, łączącym pozycjonowanie marki i show Idol. W konkursie do wygrania będą 24 wejściówki na nagrania live programu Idol oraz 200 oryginalnych czapek.

Konkurs rozpoczyna się 27 lutego i potrwa do końca marca. W tym czasie marka Oranżada Hellena zyska także dodatkowe wsparcie sprzedażowe w postaci dedykowanych materiałów POSM – plakatów, folderów, ulotek, wobblerów, nakładek na butelki, owijek paletowych i toperów.

Regulamin konkursu dostępny na stronie: www.oranzadazidolem.pl 

JK