W kwietniowym i październikowym OOH magazine – kwartalnika poświęconego szeroko pojętej reklamie, pojawi się powiększony dział EVENT&MICE.
Będzie zawierał bieżące informacje z branży, podsumowanie najważniejszych wydarzeń, zapowiedzi kolejnych oraz wywiady i materiały eksperckie.
Magazyn dociera do dyrektorów marketingu, pracowników działów marketingu i agencji reklamowych, domów mediówych, event managerów i osób decyzyjnych. Jako jedyne wydawnictwo z branży EVENT&MICE jest obecny na prestiżowych konferencjach branży marketingowej, promując eventy jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej.
– Odpowiadamy na potrzeby rynku i chcemy na bieżąco informować o ważnych wydarzeniach. OOH event! ukazuje się w styczniu i wrześniu, dlatego zdecydowaliśmy się na powiększenie działu EVENT w pozostałych kwartałach – mówi Andrzej Kuczera, event manager OOH event!
Kwietniowy numer będzie podsumowaniem Forum Branży Eventowej i konkursu TOP EVENT, jaki odbył się w styczniu – OOH event! był oficjalnym katalogiem wydarzenia. W numerze także wywiady z TOP dyrektorami marketingu firm: Drutex, Haier, PKP Intercity, Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych czy Mitsubishi Motors Polska. A o potencjale eventów opowiada przedstawiciel T-Mobile Electronic Beats.
Październikowy numer będzie natomiast doskonałą okazją do podsumowania II konferencji EVENT MIX jaka odbędzie się 13 września w Warszawie. OOH event! jest organizatorem wydarzenia.
OOH event! stale rozbudowuje także serwis internetowy www.oohevent.pl, gdzie pojawiają się bieżące informacje z rynku, wywiady i materiały eksperckie.
www.oohevent.pl
www.eventmix.com.pl
MW