Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE przygotowała dla MAKRO loterię „Szczęśliwy Traf”

MAKRO Cash and Carry Polska powierzyło agencji UNIQUE ONE opracowanie  loterii promocyjnej o nazwie „Szczęśliwy Traf”. Akcja objęła swym zasięgiem całą Polskę i jest jedną z wielu akcji promocyjnych dostępnych w serwisie Makro-bonusy.

Akcja rozpoczęła się 17 marca, a okres sprzedaży promocyjnej potrwa do 30 kwietnia 2017 roku. Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować się i zgłosić na  www.makro-bonusy.pl. Za każde 300 zł netto wydane w weekendy w halach MAKRO uczestnik otrzyma los, który uprawnia do udziału w losowaniu dwuosobowej wycieczki. Losowanie odbywa się w każdą środę z puli nowych losów z poprzedniego weekendu. Łącznie do wygrania jest 14 dwuosobowych wycieczek na grecką wyspę KOS (co tydzień losowane są dwie wycieczki). Z loterii wykluczony jest zakup tytoniu i akcesoriów tytoniowych, wódki, kart GSM, paliwa oraz depozytów. Należy zachować dowód zakupu. Loteria jest akcją promocyjną, będącą elementem serwisu Makro-bonusy.

Agencja UNIQUE ONE, działająca na zlecenie MAKRO Cash and Carry Polska, odpowiedzialna jest za kompletną organizację i obsługę akcji, a także za przygotowanie platformy www. Akcja ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią informacyjną wykorzystującą m.in. e-mail oraz materiały POS.

www.uniqueone.pl

JK