Szymon Majewski w nowej komunikacji Actimela udowadnia, że nawet najgorszą aurę pogodową można pokonać siłą motywacji. Bohaterowi piosenki Majewskiego, hipsterowi z Placu Zbawiciela nie przeszkodzi nawet mróz i śnieg w zrobieniu idealnego selfie i trafieniu na okładkę Men-Ela. Piosenka ma przekonać, że nasza wewnętrzna siła zależy od nastawienia i walki z przeciwnościami losu.
Co zrobić, gdy zimą zamarza broda? Użyć grzałki! Jak poradzić sobie z zamarzniętym hummusem? Zrobić z niego lizak! Co zrobić, gdy zamarzło IQ? Nic nie szkodzi, selfie wyjdzie dobrze. „Stay strong” – radzi Szymon Majewski w swojej autorskiej piosence. W końcu żaden mróz nie pokona prawdziwego twardziela. Początkowe przeszkody mogą się zmienić w okazję do zebrania większej liczby lajków i prawdziwego fejmu na Zbawiksie czy w Koszykach.
Utwór o hipsterze jest kontynuacją kampanii #MamMoc (#StayStrong), rozpoczętej w 2016 r. Piosenkę będzie można obejrzeć na kanale YouTube i fanpage’u marki oraz na kanałach social media Szymona Majewskiego. Actimel po raz kolejny przekonuje, że moc może mieć każdy z nas. Dzięki niej poradzimy sobie w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji – wszystko zależy od pozytywnego nastawienia. Dzięki temu uda nam się pokonać każde wyzwanie.
Teledysk do utworu został wyprodukowany przez firmę Film Point. Za nadzór kreatywny odpowiada agencja Young&Rubicam. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom.
[youtube=”A8g9jpytwB0″]
MW