Warszawa. Nowoczesna technologia polskiej spółki Nanovo zasili system komunikacji budynkowej w Warsaw Spire. Ponad 50 punktów cyfrowej dystrybucji treści, w tym nowoczesne interaktywne ekrany Samsung, emitować będą na bieżąco użyteczne dla najemców informacje – dane o pogodzie, ruchu na ulicach czy imprezach organizowanych w kompleksie. Autorskie oprogramowanie SIGNIO na nowo definiuje standardy w swojej kategorii.
Ponad 50 najnowocześniejszych punktów cyfrowej dystrybucji treści pojawi się w trzech budynkach kompleksu Warsaw Spire. Dzięki nowoczesnej technologii zarządzania komunikacją i jej designem najemcy i goście budynków należących do Ghelamco zyskają bieżący dostęp do najbardziej potrzebnych informacji. Dowiedzą się, jakie usługi są dla nich dostępne na terenie kompleksu (gastronomia, biura, sale konferencyjne), a także jakie wydarzenia oferuje przestrzeń zewnętrzna, czyli plac Europejski i Art Walk. System pokaże również informacje o korkach, orientacyjnym czasie dojazdu na lotnisko czy pogodzie.
O unikalności systemu i jego technologii stanowi kontekstowość i zewnętrzne źródła danych. Prezentowane na ekranach treści zróżnicowane będą ze względu na miejsce emisji, czas, a nawet na porę dnia, miesiąca czy roku. Całość realizowana jest automatycznie. Dodatkowo – prezentowane animacje dopasowane są do indywidualnej specyfiki i estetyki każdego z obiektów.
Za technologię, jej wdrożenie, kontent i bieżące zarządzanie emisją treści odpowiedzialna jest polska spółka Nanovo. – To bardzo ważne, aby system pozostawał w symbiozie z architekturą, wtapiał się w kulturę i puls miejsca – mówi Dariusz Sobczak, CSO&COO Nanovo. – Dlatego projektując system wyszliśmy przede wszystkim od funkcji. Po wdrożeniu pozostawiamy dodatkową opcję jego dalszego rozwoju – pod względem wzbogacania katalogu treści, jak i różnych funkcjonalności. – w zależności od potrzeb użytkowników i przestrzeni całego kompleksu – dodaje Dariusz Sobczak.
Opracowany, wdrożony i zarządzany przez Nanovo system informacji budynkowej w Warsaw Spire może być wzbogacany o nowe elementy m.in. takie jak nawigacja czy treści reklamowe i oferty marketingowe, również sprofilowane indywidualnie. Na taką możliwość pozwala wykorzystanie beaconów (mikrokomputerów), urządzeń stanowiących element zainstalowanego właśnie systemu w całym kompleksie Warsaw Spire.
KL