IX Kongres Sprzedaż to idealne miejsce dla osób szukających najlepszych praktyk i inspiracji rynkowych. Kongres odbędzie się w Warszawie, w dn. 22–23 maja 2017r., w Digital Knowledge Village przy ul. Puławskiej 457. 24 maja odbędą się całodzienne warsztaty dla szefów sprzedaży.
W pierwszym dniu Kongresu będziemy rozmawiać o tym, co w sprzedaży ważne jest zawsze – o zarządzaniu zespołem i o roli szefa sprzedaży. Dlatego wśród wystąpień nie zabraknie tematów istotnych dla każdego dyrektora sprzedaży – będziemy rozmawiać o przywództwie, o budowaniu zwycięskich zespołów, o efektywności wynagrodzeń handlowców. Na scenie Kongresu 22 maja wystąpią m.in.:
Dwa, wyraźnie inne merytorycznie dni, pokazują z jednej strony jak rozwijać działy sprzedaży, a z drugiej jak dbać o otoczenie struktur sprzedaży wewnątrz organizacji. Aktualne trendy wskazują, że na sprzedaż ma wpływ już nie tylko poziom motywacji, jasność celów czy jakość przywództwa. Coraz większe znaczenie ma otoczenie, czyli: dział HR, w tym jakość rozwoju i rekrutacji, dział marketingu i siła współpracy pomiędzy tymi dywizjami, dział administracji, w tym IT, który coraz bardziej odpowiada za logikę i prostotę procesów dostarczania „obietnicy” sprzedażowej. Wśród Prelegentów w dniu 23 maja wystąpią m.in.:
Uczestnicy będą mieli również niebywałą okazję spojrzenia na otoczenie rynkowe poszczególnych branż. Zobaczymy jak technologia wpływa na zmianę oczekiwań Klientów, jak nowoczesne kanały informacyjne mogą pomagać w kreowaniu dodatkowych szans. Eksperci podzielą się wiedzą i doświadczeniami na temat przyszłości działów sprzedaży w organizacjach z różnych branż. Zapraszając ekspertów kierowaliśmy się przede wszystkim ich wiedzą i doświadczeniem. Dzięki temu gwarantujemy najwyższy poziom merytoryczny.
Kongres Sprzedaż to wydarzenie dedykowane osobom odpowiedzialnym za strategię sprzedaży w dużych i średnich firmach, dyrektorom i menedżerom działów sprzedaży, szefom zespołów marketingowo-sprzedażowych.
Więcej informacji o Kongresie oraz rejestracja na stronie: kongressprzedaz.pl.
Organizatorem wydarzenia jest Nowoczesna Firma SA, Partnerami – eVolpe, Westhill Consulting oraz Digital Knowledge Village.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
MW