Istniejąca od 11 lat Labo Print, doskonale znana jest na Polskim rynku jako drukarnia wielkoformatowa i dostawca kompleksowych rozwiązań reklamowych – zaprezentuje swoją ofertę na Packaging Innovations w Warszawie.
W ofercie firmy znajdziemy wiele ciekawych rozwiązań, zarówno nowatorskich jak standy automatyczne z litej tektury, jak i dobrze znanych klasyków rynkowych w postaci beach flag, drukowanych płyt czy banerów reklamowych.
Od 2 lat spółka Labo Print S.A, obecna jest również na rynku opakowań tekturowych i etykiet. Otwierając pierwszą w Polsce w pełni cyfrową linię do produkcji etykiet, firma odpowiedziała na potrzeby nie tylko dużych klientów z wielotysięcznymi zamówieniami, ale także tych niewielkich producentów, którzy dla swoich często niszowych produktów, potrzebują etykiet zaledwie kilkaset. Dzięki produkcji w jednej linii, laserowemu cięciu do dowolnego kształtu, nie ma konieczności zamawiania wykrojników, co znacząco wpływa na obniżenie kosztów i ilości czasu potrzebnego na produkcję.
Wraz z rozpoczęciem produkcji w zakładzie w Kijewie koło Środy Wielkopolskiej, Labo Print S.A powiększyło swoje możliwości o kolejny segment, tym razem masową produkcję opakowań tekturowych zarówno tych offsetowych, jak i flexo, oraz rożnego rodzaju standów. Pudła klapowe, fasonowe, kaszerowane, typu display czy z wytłaczanymi elementami, to wszystko dostępne jest w ofercie spółki.
Więcej o możliwościach Labo Print S.A. będzie można dowiedzieć się na stoisku firmy, podczas targów Packaging Innovations w hali Expo XXI Warszawa – stoisko B5.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
JK