Logo

Event MIX

8. POLAND & CEE CUSTOMER LOYALTY SUMMIT

Customer Loyalty Summit to doroczne, największe w Polsce spotkanie integrujące praktyków budowania lojalności i zarządzania relacjami z klientami.

Celem spotkania jest dostarczanie praktykom odpowiedzialnym za budowanie lojalności konsumentów na rynkach B2C i B2B nowych inspiracji, przykładów skutecznych rozwiązań oraz informacji o trendach i innowacjach.

Program edycji 2017, w ramach rozbudowanej agendy, został podzielony na 4 konferencje równoległe:

– Loyalty in Retail;

– Loyalty, Churn & Retention in Services;

– Loyalty in FMCG Market;

– Inspirations & Innovations in Loyalty.

Każda z sesji skupi się kolejno na lojalizowaniu shoppera w sieciach handlowych, w stale zmieniającym się rynku; na tworzeniu unikalnego Customer Experience oraz utrzymaniu i rozwoju długofalowych relacji; na sposobach budowania relacji z marką i wykorzystaniu nowych technologii w celu modernizacji działań lojalizujących. Ponadto, w trakcie prelekcji praktycy skoncentrują się na zmianach jakie zachodzą na polskim rynku lojalnościowym, wyraźnej tendencji do budowania lojalności samodzielnie a nie multipartnersko, pozyskiwaniu lojalnych klientów (szczególnie Millenialsów) oraz na wyzwaniu jakim jest digitalizacja programów. Nie zabraknie oczywiście dyskusji o trendach, wizjach oraz aspektach prawnych i technologiach, które rewolucjonizują modele budowania relacji.

Podczas zbliżającej się ósmej edycji Uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać ponad 50 Inspiratorów – w tym gości specjalnych z USA i UK oraz znanych Influencerów. Organizator przygotował również 2 specjalistyczne warsztaty dotyczące psychologii lojalności i RODO – zmian w prawie o ochronie danych osobowych.

Ponadto, po raz trzeci społeczność profesjonalistów związanych z budowaniem lojalności klientów wybierze najlepsze projekty i przedsięwzięcia w zakresie działań lojalnościowych na rynku polskim w 2016 roku.

Forum odbędzie się w dniach 19-20-21 kwietnia 2017 r. w Krakowie.

Zobacz relację z poprzedniej edycji:

[youtube=”o0OL6om-eXM”]

Więcej szczegółów: www.loyalty-conferences.com

OOH magazine jest partnerem medialnym konferencji.

KL