Customer Loyalty Summit to doroczne, największe w Polsce spotkanie integrujące praktyków budowania lojalności i zarządzania relacjami z klientami.
Celem spotkania jest dostarczanie praktykom odpowiedzialnym za budowanie lojalności konsumentów na rynkach B2C i B2B nowych inspiracji, przykładów skutecznych rozwiązań oraz informacji o trendach i innowacjach.
Program edycji 2017, w ramach rozbudowanej agendy, został podzielony na 4 konferencje równoległe:
– Loyalty in Retail;
– Loyalty, Churn & Retention in Services;
– Loyalty in FMCG Market;
– Inspirations & Innovations in Loyalty.
Każda z sesji skupi się kolejno na lojalizowaniu shoppera w sieciach handlowych, w stale zmieniającym się rynku; na tworzeniu unikalnego Customer Experience oraz utrzymaniu i rozwoju długofalowych relacji; na sposobach budowania relacji z marką i wykorzystaniu nowych technologii w celu modernizacji działań lojalizujących. Ponadto, w trakcie prelekcji praktycy skoncentrują się na zmianach jakie zachodzą na polskim rynku lojalnościowym, wyraźnej tendencji do budowania lojalności samodzielnie a nie multipartnersko, pozyskiwaniu lojalnych klientów (szczególnie Millenialsów) oraz na wyzwaniu jakim jest digitalizacja programów. Nie zabraknie oczywiście dyskusji o trendach, wizjach oraz aspektach prawnych i technologiach, które rewolucjonizują modele budowania relacji.
Podczas zbliżającej się ósmej edycji Uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać ponad 50 Inspiratorów – w tym gości specjalnych z USA i UK oraz znanych Influencerów. Organizator przygotował również 2 specjalistyczne warsztaty dotyczące psychologii lojalności i RODO – zmian w prawie o ochronie danych osobowych.
Ponadto, po raz trzeci społeczność profesjonalistów związanych z budowaniem lojalności klientów wybierze najlepsze projekty i przedsięwzięcia w zakresie działań lojalnościowych na rynku polskim w 2016 roku.
Forum odbędzie się w dniach 19-20-21 kwietnia 2017 r. w Krakowie.
Zobacz relację z poprzedniej edycji:
[youtube=”o0OL6om-eXM”]
Więcej szczegółów: www.loyalty-conferences.com
OOH magazine jest partnerem medialnym konferencji.
KL