Ruszyła kampania „Od ziarenka do kaszki”, w której marka pokazuje, że kaszki BoboVita, przygotowane zgodnie z rekomendowanym sposobem przyrządzania, to pełnowartościowy posiłek – idealna kompozycja zbóż i mleka modyfikowanego – w wielu pysznych smakach.
Kampania edukacyjna ma na celu pokazanie, jak BoboVita dba o swoje kaszki – już od ziarenka. Marka opowiada o całym procesie produkcji – zaangażowaniu wieloletnich dostawców, normach, jakie muszą spełniać zboża uprawiane z myślą o najmłodszych oraz kontrolach surowców na każdym etapie. A to wszystko po to, aby mama miała pewność, że podaje dziecku odpowiedni produkt.
W ramach kampanii na stronie www powstała sekcja z ciekawostkami dotyczącymi zbóż BoboVita – m.in. miejsca ich pochodzenia i uprawy. Dzięki tym informacjom będzie można poznać całą drogę od ziarenka do pysznej kaszki.
Na stronie można również obejrzeć spot, w którym specjalnie dla BoboVita zaśpiewała Aga Damrych, mama i wokalistka, która sama napisała tekst. Muzykę do reklamy skomponowała Aga Damrych i Łukasz Damrych.
Działania mają charakter ogólnopolski. Są prowadzone w prasie i Internecie.
Kreację przygotowała agencja VML, media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, w social mediach – VML, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie www prowadzi SYZYGY, a szerokie działania PR – Alert Media Communications.
Spot reklamowy
[youtube=”2IombUIklL8″]
MW