Logo

Marketing MIX

Wiata „bramka” od AMS przed Stadionem Miejskim w Gdyni

W Gdyni nastąpiło uroczyste otwarcie nowej kontekstowej wiaty przystankowej. Wiata stoi przed Stadionem Miejskim, a jej  wygląd nawiązuje do bramki piłkarskiej.

Wiata przypominająca bramkę piłkarską została specjalnie zaprojektowana i wykonana dla miasta Gdyni. Szyby wiaty zostały pokryte nadrukiem imitującym siatkę bramki. Siedzenia – zaprojektowane na wzór ławek stadionowych w żółto–niebieskich kolorach – nawiązują do barw klubu Arka Gdynia, który rozgrywa mecze na Stadionie Miejskim. Całość idealnie wkomponowuje się w otoczenie i podkreśla kontekst miejsca.

– Prace nad projektem trwały prawie pół roku, ale warto było czekać. To innowacyjny, kolejny projekt w mieście. Ostateczny efekt jest wyjątkowy. Znakomicie uzupełnia architekturę stadionu. Kibice oraz pasażerowie gdyńskiej komunikacji powinni być zadowoleni – powiedział Tomasz Rybiński, rzecznik prasowy Arki.

Całość zaprojektował i wykonał AMS we współpracy z firmą Tejbrant Polska.

MW