Pierwsza edycja The Stuff, która odbyła się 9 kwietnia w Warszawie, w Babce do wynajęcia, zakończyła się sukcesem.
W strefie targowej pojawili się wystawcy z różnorodnym modowym asortymentem od koszul, marynarek poprzez płaszcze i garnitury. Nie zabrakło marek streetwearowych i polskich projektantów. Obecni byli także designerzy z dodatkami, zegarkami, biżuterią, torbami, portfelami czy np. drewnianymi muchami.
Na wykładach poświęconych męskim zagadnieniom goście otrzymali solidny zastrzyk wiedzy i doświadczenia.
Obecni lokalni barberzy strzygli i przycinali brody na żywo proponując najnowsze trendy i stylizacje.
Po maratonie wśród różnorodnych stoisk można było zrelaksować się w strefie chillout, zjeść amerykańskie przysmaki z grilla i wypróbować nowe auta z najnowszych kolekcji.
Każdy odwiedzający mógł znaleźć coś dla siebie i nacieszyć oko nowościami. Organizatorzy dziękując wszystkim, zapraszają już dziś na edycję jesienną.
OOH magazine był patronem medialnym wydarzenia.
MW