24 maja odbędzie się konferencja POLZAK MARKETING 2017 organizowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów.
Konferencja jest organizowana w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja i ma na celu wymianę wiedzy pomiędzy profesjonalistami ze strony Zakupów, Marketingu oraz Agencji. Wydarzenie ma charakter edukacyjny i skoncentrowane jest na poszerzaniu kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych. W programie: case studies, prezentacje i prelekcje dotyczące efektywności we współpracy Klienta z Agencją.
W ramach poszczególnych modułów programu zostaną zaprezentowane miedzy innymi:
– Do niedawna większość agencji na rynku nie miała możliwości bezpośredniej rozmowy o przebiegu procesu przetargowego z przedstawicielami działów zakupów swoich obecnych lub potencjalnych klientów. Często prowadziło to do wzajemnego niezrozumienia. Dzisiaj otwarcie dyskutujemy o potrzebach biznesowych każdej ze stron i staramy się lepiej rozumieć swoje role. Na konferencji będzie mowa o zmianach w praktykach przetargowych opracowanych i proponowanych przez zespół przedstawicieli działów zakupów i agencji reklamowych – przyznaje jeden z prelegentów, Paweł Kastory, CEO Grupy DDB Warszawa.
– Zakupy usług komunikacji marketingowej są trudnym zadaniem, ponieważ wymagają dużej wiedzy o rynku agencji oraz o trendach w komunikacji. Nie ma też w Polsce wielu wydarzeń, które w sensowny sposób przekazywałyby konkretną wiedzę na ten temat. Poruszając się między potrzebami klienta wewnętrznego a oczekiwaniom usługodawcy powinniśmy w pełni rozumieć, co kupujemy i jak najrozsądniej optymalizować procesy zakupowe – dodaje Agnieszka Kołodziejczak (Kierownik Zakupów Indirect, LOTTE Wedel), prelegentka, która razem z Pawłem Kastory poprowadzi moduł o optymalizacji procesu przetargowego
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych z branży komunikacji marketingowej i PR – ze strony reklamodawcy lub agencji, dyrektorów, menedżerów i specjalistów ds. zakupów i marketingu, także zespoły sprzedaży i działy PR, inicjujący proces zakupu usług marketingowych lub współdecydujący o nim.
Ceny biletów oraz dodatkowe informacje o konferencji znajdują się na stronie http://www.dobryprzetarg.com.pl/konferencja.html
Szczegółowy PROGRAM KONFERENCJI zostanie opublikowany niebawem.
Partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Związek Firm Public Relations ZFPR, Meeting Planner, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.
Konferencja odbywa się w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w 8 kategoriach marketingowych: zakup mediów, komunikacji digital i usług full service, komunikacji PR, brandingu, eventów, incentive travel oraz produkcji TV.
Dialog Branżowy obejmuje cykl spotkań edukacyjnych i strategicznych z udziałem 62 ekspertów. W spotkaniach otwartych Dialogu wzięło udział dotychczas 220 uczestników. Wszystkie materiały i narzędzia wypracowane przez ekspertów zostaną opublikowane na stronie internetowej Dialogu www.dobryprzetarg.com.pl
MW