Z okazji jubileuszu pracy artystycznej, OOH magazine przygotował specjalne wydanie swojego kwartalnika. W środku znaleźć można inspirujący wywiad z mistrzem polskiej grafiki – Andrzejem Pągowskim, a zwieńczeniem tej współpracy jest oryginalna okładka, przygotowana przez samego artystę i uszlachetniona przez drukarnię PRINTUP.pl. Wyjątkowe wydanie potrzebuje wyjątkowej promocji, dlatego wraz z partnerami – firmami AMS i Ströer, OOH magazine złożył mistrzowi życzenia na „wielkim formacie”.
Andrzej Pągowski obchodzi w tym roku 40-lecie działalności artystycznej. Wiele lat współpracy łączy też artystę z OOH magazine. – To już tyle lat, że trudno byłoby mi nawet wskazać moment, kiedy rozpoczęła się moja współpraca z OOH magazine. To branżowy magazyn, który określam mianem „pozytywnie agresywnego” na rynku. Jest widoczny, ma świeże pomysły, działa kreatywnie i stale prze do przodu. To trochę tak, jak ze mną, pewnie dlatego tak dobrze się rozumiemy. Zresztą, te kontakty zawsze były oparte nie tylko na działaniach stricte biznesowych, ale też na emocjach i przyjaźni. Takie relacje zawsze sprawdzają się najlepiej – mówi Andrzej Pągowski.
Z okazji okrągłego jubileuszu, w Warszawie pojawiły się więc wielkoformatowe życzenia dla artysty od przyjaciół, OOH magazine, AMS i Ströer.
Życzenia na nośnikach Ströer zlokalizowane w Warszawie.
Kampania Ströer obejmowała nośniki Infoscreen oraz standardowe billboardy. Infoscreen to elektroniczny nośnik (ekran o powierzchni 5m2), emitujący spot reklamowy w jakości HD. Zlokalizowane sa w warszawskim Metrze. Pięć billboardów o rozmiarach 12m2 pojawiło się na ulicach stolicy: Senatorskiej, Polnej, Jana Sobieskiego, Racławickiej i Wincentego Rzymowskiego.
– Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć akcję OOH magazine. Andrzej Pągowski niewątpliwie jest jednym z najwybitniejszych artystów grafików w Polsce. Wypracował sobie niepowtarzalny styl, tworząc niesamowite plakaty, ilustracje oraz okładki płyt. Jesteśmy wdzięczni za wkład Andrzeja Pągowskiego w rozwój artystycznego plakatu w naszym kraju – mówi Marta Grodner, Marketing Manager w Ströer Media.
[youtube=”l0bkcuzO4TQ”]
Film wyświetlany na nośnikach Infoscreen Ströer w warszawskim metrze.
AMS udostępnił dwa nośniki typu billboard 12 m2 zlokalizowane w Warszawie. – Te najbardziej tradycyjne nośniki połączyliśmy z komunikacją w social mediach. Zrobiliśmy zdjęcia z kampanii i w postaci animowanego gifa dołączyliśmy do życzeń dla Pana Andrzeja na Facebooku. Cieszymy się, że mogliśmy w ten sposób uświetnić okrągły jubileusz Mistrza. Życzenia można zobaczyć TUTAJ – mówi Agnieszka Bakiensztos z firmy AMS.
Życzenia na nośnikach AMS zlokalizowane w Warszawie.
Warto dodać, że artysta jest autorem także logo OOH magazine. Jego cykl „OOH world by Andrzej Pągowski” zrobił swojego czasu sporo zamieszania za sprawą kontrowersyjnego plakatu „Oddajcie krzyż Chrystusowi”. Dwa lata temu również zaszczycił swoją obecnością okładkę OOH magazine, która została wyróżniona w konkursie Grand Front 2015. Więcej o tej nagrodzie można przeczytać TUTAJ.
Specjalne wydanie OOH magazine jest już dostępne na rynku. Podgląd numeru można zobaczyć TUTAJ.
Z okazji jubileuszu, na hasło „Pągowski” OOH magazine przygotował prenumeratę w promocyjnej cenie 40 zł/brutto (do końca kwietnia 2017 r.). Zamówienia można składać na: prenumerata@oohmagazine.pl
KL