International Paper, światowy lider w branży papieru, opakowań i celulozy, rozpoczyna współpracę z poznańską agencją RiverWood marketing & communication. RiverWood wesprze producenta w działaniach związanych z marką papieru biurowego POL, w szczególności strategii repozycjonowania marki, odświeżeniu wizerunku oraz programie lojalnościowym.
IP prowadzi działalność w Polsce od 1992 roku, zatrudniając prawie 2,5 tys. pracowników w dwóch głównych siedzibach: w fabryce papieru i celulozy w Kwidzynie oraz w Centrum Usług Wspólnych w Krakowie. Firma posiada również swój dział sprzedaży w Warszawie.
– International Paper to kolejny lider rynku, którego udało nam się pozyskać do współpracy w minionych miesiącach. IP zaufało agencji RiverWood na polach, które udoskonaliliśmy do perfekcji na przestrzeni ostatnich lat, szczególnie działaniach BTL i repozycjonowaniu marki – mówi Maciej Tomaszyk, CEO RiverWood marketing & communcations.
RiverWood to niezależna agencja marketingu zintegrowanego, oferującą pełną obsługę we wszystkich kanałach komunikacji. Na przestrzeni lat obsługiwała czołowe polskie i światowe marki, w tym Volkswagen Group Poland (Skoda, Audi, Volkswagen), Lorenz Bahlsen (Crunchips, Lajkonik, Wiejskie Ziemniaczki), Animex (Morliny, Morlinki), TVN, TVP ABC, Mondelez (Milka, Delicje, Belvita), Wrigley (Orbit, Airwaves, Winterfresh), Nestle (Winiary), McCain, Trec Nuticion.
JK