Firma rodzinna, działającą w branży reklamowej już od ponad 35 lat, która od dwóch dekad zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz sprzedażą słodyczy reklamowych – po raz pierwszy przedstawi swoją ofertę na FestiwalMarketingu.pl.
B&B Słodycze z Pomysłem dysponują nowoczesną bazą produkcyjną, jak również własnym zapleczem graficznym i poligraficznym. Oferuje szeroką gamę produktów, zaczynając od cukierków i czekoladek, poprzez przekąski, konfitury i napoje, kończąc na ekskluzywnych bombonierkach. Wśród nowości posiada unikalne ciasteczka z wróżbą, zdrowe produkty eko i fit, a także pyszne nadziewane batony. Dział produkcji został wzbogacony o nowoczesne maszyny pakujące, umożliwiające pojedyncze pakowanie słodyczy.
Decyzja o dołączeniu do grona wystawców wrześniowych targów reklamy wynika z polityki firmy, która stawia na rozwój i stale poszukuje nowych rynków zbytu oraz dostawców, mogących uatrakcyjnić ofertę producenta słodyczy.
– Zdecydowaliśmy się na udział w targach, gdyż jest to dla nas kolejna szansa dotarcia do jak największej ilości potencjalnych klientów, szczególnie do osób, zajmujących się marketingiem. FestiwalMarketingu.pl daje też możliwość zaprezentowania obecnym i przyszłym klientom specjalnej oferty świątecznej. Uważamy to za szansę, by dzielić się naszą pasją oraz zarażać ludzi miłością do czekolady – wyjaśnia Justyna Kazimierczak, Główny Specjalista ds. Agencji Reklamowych w B&B Słodycze z Pomysłem.
[galeria=”1″]
Firma zaprasza wszystkich sympatyków słodkości do odwiedzania stoiska B8.
FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 13-14 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.
JK