Logo

Marketing MIX

Wystartowała kampania PKO Banku Polskiego 

Wczoraj rozpoczęła się kampania promująca pożyczki dla przedsiębiorstw PKO Banku Polskiego pod hasłem „MÓJ BANK DZIAŁA NA MOJE KONTO”. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

PKO Bank Polski rozpoczął działania promujące pożyczkę na rozwój firmy pod hasłem „MÓJ BANK DZIAŁA NA MOJE KONTO” z przekazem „POŻYCZKA NA ROZWÓJ FIRMY NAWET W 24H”. Oferta obejmuje prostą pożyczkę do 500 tys. zł na dowolny cel związany z prowadzeniem firmy przy 0 zł zapłaty za przyjęcie wniosku.

Kampania obejmuje prasę, internet oraz szeroki pakiet stacji radiowych z wykorzystaniem głównych anten Radia Zet, RMF FM i Polskiego Radia. Działania prowadzone w internecie dotyczą kanałów społecznościowych oraz portali branżowych MŚP, portali aukcyjnych (emisje tylko do przedsiębiorców) i mediów regionalnych. Ponadto, kampanię będą wspierać działania z zakresu SEM, mobile, performance marketingu oraz zakupu programatycznego. Kampania w radiu potrwa do 18 czerwca, a w internecie do 30 czerwca.

Za stworzenie kreacji odpowiada Agencja Warszawa, media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

JK