Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Dekada na rynku – TEXET Poland świętuje 10-lecie

W połowie lutego br. odbyła się konferencja uświetniająca obchody 10-lecia TEXET Poland. Specjalne zaproszenia rozesłane zostały do najważniejszych osób w działalności firmy: do klientów, partnerów oraz mediów, dzięki, którym firma wspaniale się rozwija. Ich zaufanie procentuje obecną pozycją TEXET Poland jako lidera na rynku B2B odzieży i upominków premium w Polsce.

Konferencja była doskonałą okazją do spotkań, wymiany myśli, doświadczeń i wspomnień. Wielu partnerów wspominało w rozmowach początki współpracy z TEXET Poland, pierwsze zamówienia, pierwsze spotkania z przedstawicielami handlowymi i pierwsze zetknięcie z towarami. Wszyscy zgodnie podkreślali, że jakość produktów oraz profesjonalizm obsługi decydują o tym, że współpraca z TEXET Poland to nie jednorazowa akcja zakupu pod konkretny event czy klienta, a długofalowa relacja oparta na zaufaniu i profesjonalizmie. Nie dziwi to – biorąc pod uwagę hasło przewodnie, najpopularniejszej w ofercie TEXET Poland marki James Harvest Sportswear, „Add profile to your bussines”.

Od lewej: Tomasz Barudin, dyrektor zarządzający TEXET Poland, Piotr Myszka – olimpijczyk, multimedalista, Mistrz Świata i Europy w windsurfingowej klasie RS:X, profesor Leszek Balcerowicz, Maciej Cylupa – właściciel firmy MT Partners, organizatora największych zawodów żeglarskich w match racingu Polish Match Tour oraz Paweł Górski – współwłaściciel firmy GSC Yachting i Yacht Club Sopot organizator Biznes Ligi Żeglarskiej oraz Ekstraklasy Żeglarskiej.

Jak przystało na 10., okrągłą rocznicę działalności, konferencja na blisko 200 osób miała wyjątkowego prelegenta. Na specjalne zaproszenie prezesa TEXET Poland dr Mariusza Szeib i dyrektora zarządzającego Tomasza Barudina, wystąpił profesor Leszek Balcerowicz. Jego prelekcja na temat zmian jakie po socjalizmie zaszły w Polsce, przedstawiając je w perspektywie Europy i świata, wskazanie wynikające z tych zmian szans i zagrożeń dla Polski, porwała publiczność. Gromkim oklaskom nie było końca – tak jak i pamiątkowym zdjęciom.

Personalizowane okładki OOH magazine ze specjalną okładką jubileuszową TEXET Poland. Od lewej: Magdalena Szeib-Łeszyk, Natalia Politowicz oraz Agnieszka Wieczorek, TEXET Poland

Konferencja była też okazją do wręczenia nagród dla partnerów, zarówno z Polski jak i innych krajów europejskich, z którymi współpraca rozwijała się najdynamiczniej w ubiegłym roku (TOP10 – 2016) i w całej historii firmy (TOP10 – 10 lat). Po raz pierwszy TEXET Poland uhonorował partnerów marketingowych. Wyróżnienia otrzymali zaangażowani w promowanie marek firmy na polskim rynku: Polski Związek Żeglarski, żeglarz w klasie RS:X, olimpijczyk, mistrz polski i świata – Piotr Myszka, kierowca rajdowy – Tomasz Kuchar, wspierająca młodych żeglarzy – Akademia Kusznierewicza, GSC Yachting oraz MT Partners.

Konferencja okazała się wielkim sukcesem. Zrealizowana jako prezent dla partnerów w podziękowaniu za dotychczasową współpracę, była doskonałym pomysłem na wzmocnienie więzi biznesowych, jak i nawiązanie nowych kontaktów. Jak podkreślają przedstawiciele TEXET Poland, to prawdziwe szczęście mieć klientów, którzy doceniają takie inicjatywy.

Artykuł ukazał się OOH magazine nr 2/2017. Pobierz wersję online TUTAJ