Tematem przewodnim tegorocznej już III edycji konferencji Marketing MIX będzie BUDOWANIE RELACJI.
– Każdej firmie zależy na pozyskaniu nowych klientów. Jednak w biznesie jest jeszcze jedna ważna rzecz – pozyskać i zatrzymać. Wszyscy chcieliby pracować z klientem stałym i lojalnym. Nie będzie to jednak możliwe bez wytworzenia między firmą, a klientem długotrwałej relacji, która będzie oparta na wzajemnym zaufaniu – mówi Magdalena Wilczak PR & Marketing Manager w OOH magazine.
Uczestnicy konferencji będą mieli niepowtarzalną okazję wysłuchania prelekcji prowadzonych przez wybitnych i znanych. Na scenie zobaczymy Dorotę Wellman, Pawła Tkaczyka oraz Tomasza Przewoźnika. Osoby, dla których budowanie relacji to coś naturalnego, podzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem.
Wydarzenie skierowane jest do agencji reklamowych, pracowników działów marketingu oraz do dostawców usług i produktów reklamowych.
MARKETING MIX to także:
Networking – możliwość przeprowadzenia indywidualnych spotkań w komfortowych warunkach.
Wiedza – okazja do wymiany doświadczeń z ponad setką uczestników.
Inspiracja – kreatywne case study.
Narzędzia – praktyczne rozwiązania marketingowe, dzięki którym będziesz o krok od konkurencji!
Tematyka wystąpień:
Dorota Wellman – Relacje z klientem – jak je zbudować, utrzymać i wspólnie osiągnąć sukces, a do tego jeszcze się lubić?
– Jak być kreatywnym, a nie przesadzić z oryginalnością?
– Dlaczego nie zawsze klient ma rację? Sztuka znajdowania złotego środka.
– Szacunek i zaufanie. Jak się poznać i kształtować długotrwałe relacje?
– Dialog jako podstawa sukcesu.
– Higiena relacji – otaczanie się właściwymi ludźmi.
– Czy przyjaźń i biznes to dobre połączenie?
Paweł Tkaczyk – Ten dowcip trzeba umieć opowiedzieć, czyli o budowaniu wartości za pomocą opowieści.
Opowieść o produkcie, usłudze, firmie czy marce jest dobra, kiedy spełnia trzy warunki. Po pierwsze, jest zrozumiała dla odbiorców. Po drugie, ci ostatni widzą w niej wartość, za którą są gotowi zapłacić. Po trzecie w końcu – opowieść skłania do podjęcia konkretnej akcji. Osiągnięcie każdego z tych trzech celów wymaga innych technik i metod, a… to jeszcze nie wszystko. Atrakcyjna opowieść niesie ze sobą coś, co nazywamy walutą społeczną – to klucz do budowania relacji partnerskich za pomocą opowieści. Jak to wszystko pogodzić i zaimplementować w swoim marketingu? O tym na wykładzie.
Tomasz Przewoźnik – Dobrze jest też czasem coś dać. O sile giftów w komunikacji z klientem.
Podczas konferencji odbędzie się także ceremonia wręczenia nagród w prestiżowym konkursie na najlepsze display’e reklamowe POS STARS. Zgłoszenia do konkursu można wysyłać do końca czerwca na adres: m.wilczak@oohmagazine.pl. Konkurs na najlepsze display’e reklamowe organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach FestiwaluMarketingu.pl. Więcej informacji o konkursie TUTAJ.
Liczba miejsc na konferencję jest ograniczona. Rejestracja TUTAJ.
Więcej informacji na stronie www.marketingmix.com.pl lub u Magdaleny Wilczak m.wilczak@oohmagazine.pl
Sponsorzy Platynowi: Happy Gifts, SEKKO, Partnerzy Strategiczni: EXPO XXI Warszawa, giftsonline.pl, Fiesta Catering, Partnerzy Techniczni: TMSS, Silent Sound, Patroni Medialni: OOH event!, OOH magazine.
MW