Logo

POS Stars

Znamy skład JURY Konkursu POS STARS 2017

Podczas tegorocznych targów FestiwalMarketingu.pl będzie miała miejsce kolejna edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe – POS STARS. Już po raz dziewiąty wybrane zostaną najlepsze realizacje wśród ekspozytorów, standów i wysp handlowych.

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kreacji w branży POS. Zgłoszone produkty oceniać będzie Jury złożone z profesjonalistów z branży, a realizacje będą eksponowane podczas wrześniowych targów reklamy.

– Zgłoszenia do konkursu zostały już zamknięte. Ta edycja będzie wyjątkowa, bo rekordowa, do konkursu zgłoszono 45 realizacji w 13 kategoriach. Zachęcam wszystkich uczestników targów do odwiedzenia strefy POS STARS, zwiedzający również będą mogli zagłosować na display, który im się najbardziej spodoba, realizacja z największą liczbą głosów otrzyma Nagrodę Publiczności. Decydujące głosy o wygranych w danej kategorii będą mieli jurorzy. Display z największą liczbą głosów otrzyma Grand Prix, które w tym roku premiowane jest dodatkowo PAKIETEM KORZYŚCI – mówi Magdalena Wilczak, PR & Marketing Manager w OOH magazine.

W Jury konkursu zasiądą:

Joanna Kwiczor, Busines Development Manager, SGK 

Od 18 lat w branży retail i FMCG. Pierwsze doświadczenia z zakresu NPD i kreacji brandów oraz opakowań zdobyła podczas 7 lat pracy w Jeronimo Martins, gdzie odpowiadała za rozwój produktów Private Label, a następnie pracując w tym obszarze w firmach z branży spożywczej i napojowej. Obecnie odpowiada za rozwój w Polsce usług grupy SGK – jednej z największych globalnych firm prowadzących projekty związane z kreacją, rozwojem opakowań oraz materiałów POS dla wiodących marek na świecie (m.in. Coca-Cola, Mars, Colgate – Palmolive, Ferrero, Nestle czy Pepsico).

Zbigniew Kokot – Dyrektor Reklamy Magazynu COSMOPOLITAN, Marquard Media Polska Sp. z o.o.

Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Od ponad 10 lat związany z rynkiem mediów. W ramach wydawnictwa Marquard odpowiedzialny m.in. za kreację i wdrożenie projektów Stylowy Maraton i Esquire Weekend, realizowanych w środowisku centrów handlowych. 

Agnieszka Petla – Senior Account Executive, OMD OPTIMUM MEDIA

Blisko 8 – letnie doświadczenie mediowe zdobywała w pracy m.in. dla takich reklamodawców jak Lotte Wedel, Renault, Nissan, BIC, AirBerlin, AltaModa, Eset, Shiseido, Henkel i wielu innych reklamodawców. Do jej zadań należy koordynacja pracy zespołu oraz przygotowanie rekomendacji strategii mediowych dla klientów OMD. Kampanie realizowane przez nią i przez jej zespół zdobyły szereg nagród w konkursach branżowych w tym Złote Effie za kampanie „W kuchni z Wedlem”. Klienci rok w rok doceniają wysoki poziom client service zespołu Agnieszki, nagradzając agencję najwyższymi ocenami w badaniach satysfakcji.  

Tomasz Włodarczyk – Art Director, Oglivy

Pracuje w branży reklamowej od 2006 roku. Doświadczenie zdobywał w agencjach Soda Communications, Mather Communications, Ogilvy&Mather. Od 2007 pracuje jako art director/designer Mather Communications, potem Ogilvy & Mather. Klienci: BZ WBK, Bank Millennium, Jeronimo Martins – Biedronka, Avon EMEA, Onet.pl – Zumi, PAYBACK, Polska Woda, PKN Orlen, BP, telewizja n, Philips, OBI, Jutrzenka. Główne kompetencje: Design & art direction, tworzenie zasad Corporate Identity marek. Osiągnięcia zawodowe: Srebrne i złote Effie za kampanię Biedronki. „Wszyscy Jesteśmy Drużyną Narodową”; brązowe Effie za kampanię dla „Azylu pod Psim Aniołem”; Kampania dla BZWBK z Chuckiem Norrisem; Autor kampanii społecznej „70 sekund dla Powstańców” na 70. rocznicę Powstania Warszawskiego.

Aleksandra Marchocka – Creative Director w agencji Peppermint

Absolwentka Europejskiej Akademii Sztuk w Warszawie, gdzie była podopieczną Wiktora Zina i Franciszka Starowieyskiego. Z Peppermint związana od 2013. Jako Creative Director odpowiada za pracownię graficzną agencji. Pod jej opieką znajdują się takie marki jak: Zortrax, BZ WBK i Sodexo.Zanim trafiła do Peppermint pracowała na stanowisku Art Director w agencji Netizens i jako freelancerka tworząca ilustracje, a także grafiki do gier i na potrzeby mobile. Na swoim koncie ma nagrody zdobyte w konkursach kreatywnych m.in. Kreaturę i Golden Drum Poster Award. Po pracy Aleksandra zajmuje się ilustracją – groteskową, erotyczną i makabryczną. Inspiruje ją świat baśni, słodki i brutalny, a także klasyczne pin-up girls. Jest częścią kolektywu artystów grafików Goverdose. Jej digitalowe prace funkcjonują nie tylko w internecie, ale pojawiają się również na wystawach w kraju i za granicą. Wśród nich między innymi: Illustrated Sydney – THINK Education Ultimo Campus w Sydney 2015, 30 lat Studia Ghibli – Ambasada Japonii w Warszawie 2015, 25 lat Jednostki Wojskowej GROM – Sejm RP w Warszawie 2015, Ptaki Rzadkie i Ginące – Złote Tarasy w Warszawie 2015, Pieces Project – Muzeum Włókiennictwa w Łodzi 2014, KRZY.WE – Wypieki Kultury w Warszawie 2013, ZVVYCIĘZCY – Instytut Pamięci Narodowej w Warszawie 2013, DEMONY – BWA we Wrocławiu 2012, Our Italian Inspiration – Auditorium al Duomo we Florencji 2012. 

Dr Marek Borowiński – Shop Doctor

Specjalista od zwiększania sprzedaży oraz Visual Merchandisingu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie działań wspomagających sprzedaż bezpośrednią. Ma na swoim koncie konsultacje, doradztwo, audyty i szkolenia dla wielu firm. Zajmuje się szkoleniami z technik prezentacji produktów, uczy też, jak zaaranżować sklep i skutecznie wykorzystywać wizerunek danej firmy, aby sprzedawać więcej. dr Marek Borowiński jest pierwszym polskim shop doctorem oraz propagatorem tego zawodu w naszym kraju. Jego największą pasją jest kolor i jego oddziaływanie na klienta w miejscu sprzedaży. dr Marek Borowiński jest sędzią międzynarodowym w konkursach na najlepsze sklepy w Polsce i za granicą. Specjalizuje się też w psychofizjologii widzenia, to znaczy uświadamia właścicielom jak mózg klienta odbiera ich sklep, firmę czy też produkt. Dr M. Borowiński z olbrzymią pasją bada wszelkie zagadnienia związane z psychologią koloru, oddziaływaniem kolorów na konsumentów w różnych miejscach sprzedaży. Swoją wiedzą dzieli się podczas wielu kongresów marketingowych i sprzedażowych. Dr Marek Borowiński jest gościem i komentatorem wielu programów telewizyjnych i radiowych. Pojawia się między innymi między innymi w: TVN24, DZIEŃ DOBRY TVN, PYTANIU NA ŚNIADANIE TVP, RADIOWEJ TRÓJCE i wielu innych. Na co dzień prowadzi swój autorski program Shop Doctor na kanale Youtube, a już jesienią na kanale ZOOM TV ruszy jego nowy telewizyjny program; „Sklepowe Rewolucje”.

Karolina Karolczak – Merchants Director, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Posiada 15-letnie doświadczenie, które zdobywała pracując dla międzynarodowych korporacji, oraz polskich liderów rynku, gdzie odpowiadała za tworzenie i implementowanie strategii marketingowej 360°, wspieranie i organizowanie zadań działu sprzedaży, współtworzenie strategii przedsiębiorstwa m.in. na rynkach wschodnich. Wielokrotnie do jej zadań należało współtworzenie polityki handlowej, implementacja strategii sprzedaży, odpowiedzialność za budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientami firmy oraz współpraca z producentami, dystrybutorami, sieciami handlowymi. Pracowała dla: Sephora, Levis, BIC, FoodCare, Tchibo, Agros Nova, Maspex. Ambasadorka programu „Marka jest kobietą” który jest dedykowany przedsiębiorczym kobietom szukającym realizacji w życiu zawodowym i osobistym. Prelegentka wielu konferencji poświęconych marketingowi i sprzedaży, wykładowca Silesian International Business School, autorka publikacji branżowych poświęconych mikrotrendom, zagadnieniom pricing’u behawioralnemu, strategiom sprzedaży, wysokim standardom obsługi klienta oraz budowaniu silnych marek na rynku. Stworzyła autorski system budowania i realizowania celów o nazwie #celomania – dzięki którym wiele osób osiąga swoje cele.

Marcin Powierza – Członek Zarządu Forbis Group

 

Ekonomista. Absolwent ekonomii i stosunków międzynarodowych w Szkole Głównej Handlowej oraz studiów podyplomowych Executive MBA Academy. Ukończył program Management w kanadyjskim ICAN Institute. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi. Przez 8 lat pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego i Dyrektora ds. Rozwoju w firmie rozwijającej salony sprzedaży marek włoskiego holdingu Max Mara. Pasjonat architektury XXI wieku oraz zastosowania w niej najnowszych technologii IT. W Forbis Group odpowiedzialny za strategię biznesową firmy oraz zarządzanie projektami.

Mateusz Laskowski – Członek Zarządu Forbis Group

Architekt. Absolwent Politechniki Warszawskiej i Politechniki Łódzkiej. Od początku swojej działalności zawodowej związany z branżą retail. Od 2007 roku Dyrektor ds. Inwestycji w spółce ParadiseGroup, czołowego gracza w branży odzieżowej klasy premium w Polsce.Ma wieloletnie doświadczenie we współpracy z domami modowymi grup: Burberry, Hugo Boss, Giorgio Armani, LVHM oraz Max Mara przy tworzeniu ich salonów sprzedaży. Dzięki temu skutecznie realizuje najbardziej wymagające inwestycje. Łącząc świat biznesu ze światem designu i architektury aktywnie poszukuje nowatorskich rozwiązań dla tworzenia coraz ciekawszych koncepcji dla branży retail. Od początku istnienia Forbis Group odpowiedzialny za pion projektowy oraz współodpowiedzialny za bieżące operacyjne zarządzanie spółką w zakresie project managementu.

Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach targów FestiwalMarketingu.pl

MW