Infrastrukturę na „Rockową wyspę Lidla”, powstałą w ramach Przystanku Woodstock dostarczył wrocławski oddział firmy Neptunus.
„Rockowa Wyspa Lidla” powstała na Woodstocku po raz siódmy. W tymczasowym Lidlu można było zakupić produkty spożywcze – w tym świeże kajzerki, jak również kosmetyki, artykuły higieniczne, a nawet elementy odzieży, takie jak t-shirty, bielizna czy skarpetki. Dodatkowo w asortymencie znalazły się namioty, materace, śpiwory i latarki dla tych, którzy zapomnieli własnego sprzętu lub zdecydowali się pojawić na festiwalu spontanicznie. Ceny były takie same jak w innych placówkach Lidla, a za zakupy można było zapłacić kartą. „Rockowa wyspa Lidla” to także strefa chilloutu, gdzie można było np. zagrać w piłkarzyki.
Halę o powierzchni 20x90m, w której mieściła się „Rockowa Wyspa Lidla”, tak jak rok temu, zapewniła firma Neptunus,. Konstrukcja nazywa się Aluhal.
– Projekt ten jest dużym wyzwaniem, gdyż wymaga umiejętnego rozplanowania przestrzeni zarówno na sam sklep, jak i magazyny. Mamy nadzieję, że przedsięwzięcie znacznie ułatwiło życie uczestnikom festiwalu” – mówi Dorrie Eilers, dyrektor firmy Neptunus
AK