Opowieść o produkcie, usłudze, firmie czy marce jest dobra, kiedy spełnia trzy warunki. Po pierwsze, jest zrozumiała dla odbiorców. Po drugie, ci ostatni widzą w niej wartość, za którą są gotowi zapłacić. Po trzecie w końcu – opowieść skłania do podjęcia konkretnej akcji.
Osiągnięcie każdego z tych trzech celów wymaga innych technik i metod, a… to jeszcze nie wszystko. Atrakcyjna opowieść niesie ze sobą coś, co nazywamy walutą społeczną – to klucz do budowania relacji partnerskich za pomocą opowieści. Jak to wszystko pogodzić i zaimplementować w swoim marketingu? O tym na wykładzie.
Paweł Tkaczyk – prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja” (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni. Pracował i pracuje min. in. dla Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl. Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Jest często cytowany przez ogólnopolskie media. Prowadzi bloga o marketingu i sprzedaży. W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w rankingu 50 osobowości polskiego internetu.
Sponsorzy Platynowi: Happy Gifts, Sekko
Partnerzy Strategiczni: EXPO XXI Warszawa, giftsonline.pl, Fiesta Catering, TSE
Partnerzy Techniczni: Silent Sound, TMSS, #TAG
Partnerzy Medialni: OOH event!, OOH magazine, Creative.
MW