Logo

Event MIX

Siła marketingowych inspiracji – podsumowujemy FestiwalMarketingu.pl!

Za nami wrześniowe targi reklamy i poligrafii reklamowej. Szeroka oferta reklamowa i mocna reprezentacja wydarzeń dodatkowych przyciągnęły liczną grupę zwiedzających. 9. edycja imprezy w liczbach prezentuje się imponująco: 250 wystawców i 6 tysięcy odwiedzających spotkało się 13 i 14 września w EXPO XXI Warszawa.

Liczne rzesze zwiedzających, szeroka oferta reklamowa i niezwykle bogaty program wydarzeń dodatkowych. Tak w jednym zdaniu można podsumować tegoroczną edycję targów. Jednak to co najważniejsze, wyraża się w liczbach. Na targach zaprezentowało się 250 przedstawicieli branży artykułów promocyjnych, drukarni, POS, sektora event oraz dostawcy mediów i maszyn dla reklamy i poligrafii. Sukcesem jest także 20% wzrost liczby zwiedzających, którzy – co istotne – reprezentowali tylko i wyłącznie profesjonalistów z branży.

– Z każdą kolejną edycją widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Cieszą nas pozytywne opinie, które słyszymy od naszych stałych wystawców, a także duży odzew ze strony kolejnych, debiutujących na targach firm. Otrzymaliśmy szereg pochlebnych referencji od naszych wystawców, którzy już zapowiedzieli, że będą z nami za rok – podkreśla Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine, organizatora targów.

Licznie przybywający zwiedzający mieli okazję nie tylko, aby zapoznać się z najnowszą ofertą produktową wystawców targów, ale również mogli wziąć udział w imprezach towarzyszących, z których najważniejsze były dwie kluczowe konferencje. Pierwszego dnia targów goście zostali zaproszeni na konferencję EVENT MIX, gdzie gościem specjalnym był Jurek Owsiak. Ponad 200 uczestników, 7 prelekcji, 8 prelegentów, 1200 m2 powierzchni, spektakularna oprawa multimedialna i artystyczna – liczby mówią same za siebie. Druga edycja konferencji EVENT MIX, poświęcona skutecznemu event marketingowi, zakończyła się sukcesem wraz ze specjalną strefą dostawców EVENT MIX, gdzie swoją ofertę pokazało 44 wystawców.

Drugiego dnia targów wydarzeniami towarzyszącymi były konferencje szkoleniowe.

Tematem przewodnim już III edycji konferencji MARKETING MIX było budowanie relacji biznesowych. Uczestnicy konferencji mieli niepowtarzalną okazję wysłuchania prelekcji prowadzonych przez praktyków branżowych, wśród nich znalazła się znana i lubiana Dorota Wellman. W wydarzeniu skierowanym do agencji reklamowych, pracowników działów marketingu oraz do dostawców usług i produktów reklamowych – wzięło udział ponad 140 osób.

Etykiety.pl Etigraf  wraz z Api Folie Polska, zaprosiły natomiast na II edycję konferencji „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”. Podczas kolejnej edycji Label Innovations omawiane były konstrukcje marek premium, ich strategie oraz design. Można było poznać historie marek, które osiągnęły sukces rynkowy i dowiedzieć się – co stoi za tym sukcesem.

Podczas tegorocznych targów FestiwalMarketingu.pl miała miejsce kolejna odsłona konkursu na najlepsze display’e reklamowe – POS STARS. Już po raz dziewiąty wybrane zostały najlepsze realizacje wśród ekspozytorów, standów i wysp handlowych. Jurorzy z branży wybrali najlepsze realizacje w 13 kategoriach, przyznano również wyróżnienia oraz Grand Prix promowane dodatkowo Pakietem Korzyści. Wręczenie nagród odbyło się podczas konferencji MARKETING MIX drugiego dnia targów.

Tegoroczna edycja odnotowała rekordową ilość zgłoszeń do konkursu. Ponad 40 realizacji można było podziwiać w Strefie Pos Stars. Zwiedzający mogli głosować na nagrodę publiczności, z tej możliwości skorzystało prawie 200 osób. Wyniki głosowania Jury: TUTAJ.

Zobacz zdjęcia ze Strefy POS STARS TUTAJ.

Odwiedzający mogli również wybrać najlepszy gadżet targów, w ramach konkursu Super Gift 2017. Na imprezie została wyłoniona Nagroda Publiczności – zdobywca największej liczby głosów oddanych podczas trwania Festiwalu. Głosujący wybierali wśród gadżetów podzielonych na 6 kategorii, pięć z nich to przedziały cenowe dostępne na wyszukiwarce giftsonline.pl, ostatnią kategorią był Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera. 

Było w czym wybierać, ponieważ tegoroczna odsłona była wyjątkowa – do konkursu zgłoszono 96 produktów (ponad 50% więcej niż w roku ubiegłym)! Głosowanie w czasie trwania Festiwalu cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem – produkty oceniło 384 zwiedzających targi. (Wyniki dostępne są: TUTAJ).

Wydarzeniu towarzyszyła specjalna, targowa edycja kwartalnika OOH magazine. Każdy odwiedzający otrzymał swój egzemplarz wydawnictwa poświęconego skutecznej reklamie, połączonego z katalogiem targowym.

Pobrać go bezpłatnie można także: ZOBACZ TUTAJ.

[galeria=”1″]

Pełna fotorelacja z FestiwalMarketingu.pl:  KLIKNIJ.

 Statystyka zwiedzających:

– agencje reklamowe 63%

– Klient Końcowy 24%

– drukarnie 11%

– inne 2%.

FestiwalMarketingu.pl odbywał się w EXPO XXI Warszawa, 13-14 września 2017 r. Równolegle miały miejsce targi FestiwalDruku.pl.

Jubileuszowa, 10. edycja targów obędzie się 12-13 września 2018 r.

www.festiwalmarketingu.pl

JK