Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Texet Polska na PSP 2018

Promo Show Professional to nowa inicjatywa wśród wydarzeń branżowych pierwszego kwartału 2018 roku, która powstała z inicjatywy czołowych dostawców upominków reklamowych w Polsce. Jednym z nich jest firma Texet Poland – dystrybutor takich marek jak James Harvest i Printer, J. Harvest & Frost, D.A.D Sportswear,  ProJob, Sagaform, D&J (Lord Nelson&Queen Anne) czy Grizzly Bags.

Wydarzenie jest dedykowane wyłącznie przedstawicielom agencji reklamowych i ma na celu stworzenie nowej jakości spotkań do budowania i podtrzymywania relacji na linii dostawcy-agencje. PSP 2018 to komfortowe warunki prowadzenia rozmów handlowych i odpowiedź na potrzeby grupy czołowych dostawców artykułów promocyjnych. Texet Poland w tym roku obchodzi równe 10 lat swojej działalności na rynku polskim. Rocznica ta, to nie tylko powód do świętowania, ale również idealny moment na podsumowanie działań firmy na rynku. 

Jak podkreśla Tomasz Barudin, Dyrektor Zarządzający w Texet Poland, dystrybucja odzieży promocyjnej oraz upominków to ciągła praca nad relacjami z agencjami. – W ramach strategii pierwsze lata działalności poświęciliśmy na budowanie dystrybucji, promocji marki Harvest, Printer, Sagaform jako produktu premium oraz pozycjonowanie Texet Poland w gronie zaufanych dostawców. Klienci nabierają zaufania do nas nie tylko poprzez ocenę katalogu, produktów, serwisu i działań promocyjnych, które wspierają ich działania u klientów finalnych, ale głównie poprzez codzienne kontakty naszych przedstawicieli na rynku. Indywidualny kontakt jest cały czas najważniejszy w sprzedaży B2B. Po wielu latach zadawaliśmy więc sobie pytanie: „Co jest dla nas najważniejsze ilość czy jakość?” A także, w jaki sposób doceniać najbardziej zaufanych klientów, którzy poświęcili nam czas i energię. Prostej odpowiedzi nie ma, ale jedno jest pewne – musimy robić wszystko dla klientów, którzy są z nami przez lata i razem z nami pomagają w sprzedaży naszych marek. Na rynku B2B mamy kilka imprez w roku, na których warto być. Pytanie czy na etapie, na którym jesteśmy dzisiaj nie warto skierować swojej energii tam gdzie będziemy w stanie dać klientom zupełnie inny poziom spędzenia czasu z dostawcami, prezentacji produktów w gronie profesjonalistów w miłym, kameralnym otoczeniu – reasumuje Tomasz Barudin.

Z firmą Texet Poland będzie można się zobaczyć podczas Promo Show Professional, 7-8 lutego 2018 r. w Warszawie w hotelu Novotel Centrum (obowiązywać będzie rejestracja online). Jednocześnie firma zrezygnowała z obecności na innych imprezach targowych w tym czasie.

www.promoshowprofessional.pl

KL