Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Macma Polska w gronie wystawców PSP 2018

Promo Show Professional to nowa propozycja wśród wydarzeń branżowych pierwszego kwartału 2018 roku, która powstała z inicjatywy czołowych dostawców upominków reklamowych w Polsce. Wydarzenie skupia przedstawicieli branży gadżetowej – wśród nich znalazł się jeden z największych importerów i dostawców gadżetów reklamowych w Europie – firma Macma Polska.

Macma na polskim rynku istnieje od 2003 roku, a jej odbiorcami są agencje reklamowe oraz pośrednicy działający w branży reklamowej. Firma należy do międzynarodowej grupy posiadającej oddziały w wielu krajach europejskich m.in. w Niemczech, Hiszpanii, Holandii, Szwecji i na Węgrzech. Oprócz standardowej oferty gadżetów, Macma oferuje również usługę Direct Asia, w ramach której obsługiwane są zamówienia niestandardowe i wielkonakładowe bezpośrednio u dostawców na Dalekim Wschodzie. Macma specjalizuje się także w znakowaniu gadżetów, a jej ceniony serwis nadruków opiera się na nowoczesnym zapleczu maszynowym i wykwalifikowanej załodze.

Jak podkreśla Iwona Pycyk, Marketing Manager w Macma Polska, do udziału w Promo Show Professional zachęciła ich formuła eventu, skupiająca się tylko na specjalistach z branży reklamowej.
– Mamy nadzieję, że elitarny charakter eventu pozwoli na kameralne spotkania z kluczowymi klientami w komfortowych warunkach. Oprócz tego niewątpliwym atutem imprezy, który przekonał nas do udziału w niej, jest zgromadzenie w jednym miejscu wszystkich największych dostawców gadżetów reklamowych w kraju. Liczymy na owocne spotkania, które będą satysfakcjonujące dla wszystkich uczestników wydarzenia – mówi Iwona Pycyk.

Z firmą Macma Polska będzie można się zobaczyć podczas Promo Show Professional, 7-8 lutego 2018 r. w Warszawie w hotelu Novotel Centrum (obowiązywać będzie rejestracja online).

www.macma.pl

www.promoshowprofessional.pl

KL