Logo

Event MIX

Jubileuszowa 15. Gala EY Przedsiębiorca Roku z Allegro 

Agencja Allegro już po raz trzeci z rzędu odpowiadała za kompleksową produkcję Gali Finałowej konkursu EY Przedsiębiorca Roku. Tegoroczna jubileuszowa Gala 15. edycji konkursu EY Przedsiębiorca Roku odbyła się 23 listopada na terenie Toru Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie. W wydarzeniu wzięło udział ponad 500 gości reprezentujących świat biznesu i polityki.

Motyw przewodni wydarzenia miał swoje źródło w jubileuszu. Przez 15 lat konkursu EY Przedsiębiorca Roku firmy laureatów przeszły długą drogę. Wielu przedsiębiorców zaczynało od polskiego rynku, a dzisiaj kierują prężnie międzynarodowym biznesem. Ich historie nie tworzą uniwersalnej recepty na sukces, ale łączy je dążenie do celu i wytrwałość, które mogą stanowić wzór do naśladowania przez inne polskie przedsiębiorstwa. 15 lat historii konkursu i jego laureatów zaowocowało koncepcją kreatywną, która została oparta o motyw drogi do sukcesu, symbolizujący różne ścieżki, którymi podążali laureaci kolejnych edycji. Koncepcja znalazła swoje odzwierciedlenie we wszystkich elementach gali – od oprawy wizualnej, poprzez scenariusz po tematykę debaty. 

Celem wydarzenia było uroczyste ogłoszenie zwycięzców konkursu w kategoriach Produkcja i Usługi, Nowy Biznes, Nowe Technologie/Innowacyjność oraz zdobywcy tytułu EY Przedsiębiorca Roku 2017. Jubileuszowy charakter gali podkreśliło wyłonienie przez obecnych gości, spośród dotychczasowych laureatów konkursu, Przedsiębiorcy 15-lecia. Gali towarzyszyła debata zatytułowana „Którędy prowadzi droga do sukcesu?”.

W oprawie scenograficznej, materiałach drukowanych i wizualnych zachowano stylistykę i kolorystykę EY Przedsiębiorca Roku oraz podkreślono prestiżowy charakter gali. Do realizacji imponującej scenografii wykorzystano m.in. ekrany diodowe flex o powierzchni 130 mkw. Ich zmienne płaszczyzny tworzyły tło sceny, płynnie przechodząc w jej podstawę i spływając ku publiczności. Wyprodukowane przez agencję materiały wizualne wykorzystywały całkowitą powierzchnię ekranów i ich nietypowe umiejscowienie do stworzenia sugestywnego wrażenia drogi przecinającej płynnie scenę i podążającej ku odległemu horyzontowi, co ściśle korespondowało z motywem przewodnim imprezy.

Galę poprowadzili Monika Tomasik, reporterka TVN24 Biznes i Świat, oraz zastępca redaktora naczelnego Dziennika Gazeta Prawna, Marek Tejchman. Debatę moderował Rafał Wojda, dziennikarz TVN24 Biznes i Świat. Gala była transmitowana na żywo w TVN24 Biznes i Świat. O oprawę muzyczną całego wieczoru zadbał Filip Sojka wraz z zespołem.

Agencja Allegro była odpowiedzialna za kompleksową produkcję i obsługę wydarzenia, w tym m.in. za koncepcję kreatywną, oprawę artystyczną i scenograficzną, choreografię, produkcję materiałów wizyjnych, obsługę gości i zaproszeń oraz logistykę.

JK