Logo

Marketing MIX

Coca-Cola Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Polski Związek Piłki Nożnej ma przyjemność poinformować, że związał się umową sponsorską z firmą Coca-Cola. Począwszy od 1 sierpnia 2018 roku, koncern zostanie Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, reprezentacji Polski kobiet, reprezentacji młodzieżowych, a także portalu Łączy Nas Piłka. Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata, do 31 lipca 2020 roku.

– Podpisanie umowy sponsoringowej z Coca-Cola jest naturalną konsekwencją wieloletniej strategii budowania silnej marki PZPN i Reprezentacji Polski. Cieszymy się, że firma o globalnym zasięgu, która od wielu lat jest partnerem najważniejszych imprez sportowych na świecie, docenia potencjał organizowanych przez nas wydarzeń oraz dostrzega korzyści płynące ze współpracy z Federacją oraz naszymi Reprezentacjami – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– Cieszymy się z nawiązanej współpracy i jesteśmy przekonani, że przyniesie ona korzyści dla obydwu stron. Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Nożnej traktujemy jako strategiczne biznesowo na kolejne lata. To dla nas ogromne wyróżnienie i jesteśmy dumni z tego, że będziemy mogli wspierać drużynę uwielbianą przez Polaków- komentuje Stoyan Ivanov, Country Manager Coca-Cola Poland Services.

W ramach umowy Coca-Cola otrzymała prawo do posługiwania się tytułami „Oficjalnego Sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski”, w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową oraz „Oficjalnego Partnera serwisu Łączy Nas Piłka”. Do komunikacji faktu sponsoringu firma będzie się posługiwać logotypem kompozytowym. Od 1 sierpnia 2018 roku logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, portalu Łączy Nas Piłka, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.

– Współpraca z PZPN to naturalna kontynuacja szerokiego zaangażowania marki w aktywności sportowe, zarówno na poziomie globalnym jak i lokalnym. Już teraz możemy potwierdzić, że Coca-Cola przygotowuje dla konsumentów szereg aktywności związanych z wizerunkiem Reprezentacji. Obecność planowana jest zarówno w mediach i handlu, budując tym samym zaangażowanie wokół marki oraz partnerstwa z Reprezentacjami Polski – mówi Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola Poland Services.

O potencjale marketingowym polskiej reprezentacji przeczytacie w ostanim artykule – „Złota Drużyna„.

KL