W zeszłym tygodniu 30 wystawców targów Promo Show Professional zaprezentowało agencjom reklamowym i gadżetowym dokładnie 193 marki gadżetów i artykułów promocyjnych. Każdy zwiedzający miał szansę wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania była bardzo wartościowa nagroda – ekspres Nespresso wraz z zestawem 140 kapsułek o wartości 1000 zł!
Zadanie konkursowe nie należało do najłatwiejszych. Celem było wymyślenie kreatywnego i interesującego hasła promującego artykuły promocyjne. W konkursie wzięło udział 58 uczestników, a wybór stanowił dla Jury nie lada wyzwanie. Po burzliwych obradach Jurorzy zdecydowali o przyznaniu nagrody głównej Panu Marcinowi Stępniewskiemu z agencji AMB Śląsk za hasło:
Upominek na co dzień i od święta, zapewnia uśmiech i wierność Klienta.
Marcin Stępniewski, AMB Śląsk
Swój werdykt Jury uzasadniło następująco: „Lekka, żartobliwa forma, przypominająca o celowości i potrzebie gadżetów reklamowych. Słowa 'uśmiech’ i 'wierność’ idealnie oddają specyfikę tego segmentu branży reklamowej”.
Jury zdecydowało także o przyznaniu trzech wyróżnień – ich laureaci otrzymają zestawy upominków reklamowych.
Wyróżnione hasła:
Buduj markę dobrym giftem. Leszek Wiśniewski, Sales Forge
Serce gadżetów gdzie??? Serce gadżetów w PSP! Bernadeta Narbutowicz, BH Zalewski
Gadżet zbliża ludzi. Dariusz Samulewski, Zabagło Usługi Marketingowe
Organizatorem konkursu był OOH magazine. Konkurs odbywał się podczas Promo Show Professional, 7-8 lutego 2018 r. skierowany został wyłącznie dla zwiedzających targi. Zwycięska odpowiedź została wybrana przez Jury złożone z przedstawicieli redakcji OOH magazine i Wystawców PSP.
PSP to nowa propozycja wśród wydarzeń branżowych pierwszego kwartału br. roku, to także całkiem nowa jakość spotkań, która powstała z inicjatywy czołowych dostawców upominków reklamowych.
BJ