Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Texet Poland i nowa jakość PSP 2018

Kilka dni temu zakończyła się pierwsza edycja Promo Show Professional – nowych targów na rynku gadżetów reklamowych, która powstała z inicjatywy czołowych dostawców upominków reklamowych w Polsce. Jednym z nich była firma Texet Poland – dystrybutor takich marek jak James Harvest i Printer, J. Harvest & Frost , D.A.D Sportswear , ProJob , Sagaform , D&J (Lord Nelson&Queen Anne) czy Grizzly Bags .

Kameralna atmosfera sprzyjała biznesowym relacjom i prezentacji ofert. Dystrybutor zaprezentował podczas wydarzenia najnowsze propozycje ze swojego portfolio. – Pokazaliśmy nowości na sezon wiosna/lato 2018, w tym American U, zamiennik dla naszego bestsellera od lat w kategorii T-shirt, czyli modelu American Tee.  Zainteresowanie wzbudziły także spodnie typu Chino, które wzbogaciły ostatnio naszą ofertę – mówi Tomasz Barudin, Dyrektor Zarządzający w Texet Poland.

Istotną wartość miał zamknięty charakter targów. Na prezentację nowości agencje zostały zaproszone do komfortowego Hotelu Novotel Warszawa Centrum – wszystko w kameralnej atmosferze ze strefą chill-out. Ukoronowaniem wydarzenia była wieczorna impreza Dostawców i Agencji w jednym z warszawskich klubów. Wszystko w celu budowania relacji i rozwijania biznesu. A więc, całej branży artykułów promocyjnych. – PSP zorganizowano bardzo profesjonalnie. Moim zdaniem, nie ma drugiego takiego wydarzenia, gdzie tylko wyselekcjonowane agencje i pośrednicy B2B mogą wejść na targi. To wpłynęło korzystnie na komfort rozmów na stoiskach. Dodatkowo, mocnym punktem była strefa chill-out, w której przy przekąskach, przy kawie można było posiedzieć i porozmawiać z klientami. Przede wszystkim, jest to kompletnie nowa formuła z naciskiem na jakość spotkań targowych. Tego typu targów jeszcze nie było w Polsce – podkreśla Tomasz Barudin.

Warto podkreślić, że Texet Poland całkowicie zrezygnował z udziału w innych imprezach targowych w tym samym czasie.

Promo Show Professional tworzyło 29 dostawców, pełna ich lista dostępna TUTAJ. Targi odwiedziło blisko 600 osób z 320 agencji gadżetowych. Dodatkowo event odwiedziło aż 170 gości z zagranicy, którzy reprezentowali 74 agencje, z takich krajów jak Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś, Finlandia, Włochy, Hiszpania, Szwecja, Anglia, Słowenia, Niemcy, Malta, Turcja, Szwajcaria, Rumunia, Bośnia i Hercegowina czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Na wieczornej gali PSP VIP NIGHT bawiło się blisko 600 osób.

www.psp2019.pl

BJ