1 marca 2018 marka Carex rozpoczęła dwumiesięczną wyjątkową promocję konsumencką połączoną z konkursem zdjęciowym. Celem akcji jest zachęcanie konsumentów marki do wspólnego, rodzinnego spędzania czasu. Każdy, kto dokona zakupu dwóch dowolnych produktów marki Carex oraz weźmie udział w konkursie zdjęciowym ma szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród! To jednak nie wszystko! W okresie trwania promocji do mydeł w płynie z pompką Carex dołączone zostaną gadżety dla najmłodszych – tatuaże z bohaterami serialu „Miki i Raźni Rajdowcy” emitowanego codziennie w Disney Junior.
Carex jest marką posiadającą w portfolio antybakteryjne mydła, żele do rąk oraz chusteczki odświeżające, skierowaną do osób, które świadomie dbają o zdrową skórę członków swojej rodziny. Tej wiosny marka zachęca swoich konsumentów do wzięcia udziału w konkursie i podzielenia się sposobami na rodzinne spędzanie czasu, bez obaw o ubrudzenie swoich rąk. Aby wziąć w nim udział, wystarczy kupić dwa dowolne produkty Carex w ramach jednej transakcji i zachować paragon. Kolejnym krokiem jest zrobienie zdjęcia przedstawiającego rodzinne spędzanie wolnego czasu i zgłoszenie go na stronie www.carex.pl Na autorów nadesłanych prac czekają bardzo atrakcyjne nagrody. Dwa najbardziej kreatywne zdjęcia mają szanse wygrać wyjątkową nagrodę: voucher na rodzinny weekend w 4-gwiadkowym hotelu nad polskim morzem! Nagrodami drugiego stopnia jest 500 dziecięcych poduszek podróżnych Myszką Miki.
Akcja komunikowana będzie w punktach sprzedaży w całym kraju na specjalnych nakładkach i naklejkach promocyjnych oraz materiałach POS. Dodatkowo do nakładek promocyjnych na mydłach w płynie Carex dołączone zostaną gadżety dla najmłodszych – tatuaże z postaciami z serialu Disney Junior „Miki i Raźni Rajdowcy”. Do zebrania aż 4 komplety tatuaży!
Carex jest marką skoncentrowaną na rodzinie – dostarczającą produkty, które są idealnym elementem codziennej higieny wszystkich jej członków. Antybakteryjne mydła do rąk Carex nie tylko usuwają drobnoustroje, ale zawarte w nich składniki pielęgnacyjne dbają o skórę dłoni i dlatego są idealnym elementem codziennej higieny wszystkich członków rodziny. Tej wiosny marka namawia do czerpania z życia pełnymi garściami i wspólnego, aktywnego odkrywania świata bez obawy o ubrudzenie swoich rąk.
– Chcemy, aby konkurs zmotywował naszych konsumentów do podzielenia się swoimi najciekawszymi pomysłami na rodzinne spędzanie czasu – najbardziej kreatywne zdjęcia nagrodzimy rodzinnymi wyjazdami! Dodatkowym elementem zachęcającym do skorzystania z promocji będą dołączane do mydeł w płynie Carex tatuaże z postaciami z filmu Disney Miki i Raźni Rajdowcy – mówi Małgorzata Kicia-Michnowska, Product Manager marki Carex.
Promocją objęte są wszystkie produkty Carex: antybakteryjne mydła w płynie (w butelkach z pompką i opakowaniach uzupełniających), antybakteryjne mydła w kostce oraz antybakteryjne żele do rąk.
Akcja promocyjna trwa do 31 kwietnia 2018 r.
Promocja będzie komunikowana w mediach społecznościowych marki, kampanią telewizyjną w kanale Disney Junior, a także poprzez materiały POS. Organizatorem promocji jest agencja reklamowa i360.Za działania komunikacyjne marki Carex odpowiada agencja Tailor Made PR.
Regulamin promocji dostępny jest na www.carex.pl oraz w siedzibie organizatora.
JK