Logo

Event MIX

Ponad pół miliona gości podczas jubileuszowej 5. edycji  Zimowego Narodowego!

Zakończyła się jubileuszowa edycja Zimowego Narodowego. W tym sezonie ze wszystkich atrakcji Zimowego Miasteczka skorzystało ponad 500 000 gości! 5. edycja umocniła trend nie tylko na łyżwiarstwo, ale także na curling, który był hitem tego sezonu.

W tym roku Zimowy Narodowy zaprezentował zupełnie inny układ płyty. Trzy lodowiska, Górka Lodowa Actimela, dwa tory do curlingu i bumper cars cieszyły się zainteresowaniem dzieci i dorosłych. Już od kilku lat hitem Zimowego Narodowego są zajęcia dla dzieci, czyli „Zimowa Szkółka Danonka” prowadzona przez szkołę łyżwiarską „Ice&Fun” Renaty Aleksander, podczas których najmłodsi stawiają pierwsze kroki na łyżwach i rozwijają swoje umiejętności. Z kolei młodzież i dorośli, w każdy piątek i sobotę, mogli bawić się na największej imprezie na łyżwach „Disco Lodowisko z 4FUN. TV”, gdzie przy muzyce granej przez DJ-ów można było wygrać atrakcyjne nagrody, jak np. przejazd po torze w luksusowym lamborghini. W tym roku w każdą sobotę dodatkowo można było stać się prawdziwą gwiazdą telewizyjną, w ramach akcji „Kręcimy z 4FUN.TV”, i pojawić się na antenie 4FUN.TV.

– Po raz kolejny goście docenili atrakcje Zimowego Narodowego! Ponad pół miliona osób odwiedziło w tym sezonie Zimowe Miasteczko. Były to rodziny z dziećmi, starsi, młodsi, ale też uczniowie, którzy właśnie na lodowiskach Zimowego Narodowego mieli zorganizowane lekcje wf-u. Ponad 160 szkół z całej Polski skorzystało z naszej oferty. Przez cały sezon staraliśmy się zapewnić naszym gościom bogaty kalendarz aktywności, warsztatów i imprez, zarówno na płycie Zimowego Miasteczka, jak i na skateparku. Dzięki temu, każdy mógł znaleźć coś dla siebie, o czym świadczy ta imponująca frekwencja – mówi Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications, organizator Zimowego Narodowego.

[galeria=”1″]

Zimowe Miasteczko było też miejscem wielu ciekawych wydarzeń. To tutaj odbył się koncert Sound’n’Grace z Radiem Zet, akcja „Rusz się w ferie Warszawo” zorganizowana z m.st. Warszawa, Hiszpański Dzień, specjalne sloty na lodowisku z muzyką latino, przedświąteczny edukacyjny dzień z Lasami Państwowymi, lekcja wf-u z gwiazdami organizowana przez fundację Marcina Gortata MG13, czy turniej hokejowy Czerkawski Cup 2018 i Mistrzowie Białego Orlika, których organizatorem było Stowarzyszenie Sport 7, którego prezesem jest Mariusz Czerkawski.

Nowością na płycie Zimowego Miasteczka było stworzenie kawiarni Green Caffè Nero. Goście mogli skorzystać również z bogatej strefy gastronomicznej, gdzie w klimatycznych domkach serwowane było jedzenie i ciepłe napoje. Wielkim hitem okazała się Stacja Grzewcza, w której można było odpocząć, napić się grzańca i poczuć się, jak w alpejskim kurorcie Zell am See-Kaprun. Natomiast dla smakoszy herbat, Zimowa Herbaciarnia Irving prezentowała bogatą ofertę smaków herbaty, w tym tej najszlachetniejszej, białej herbaty.

Zimowy Narodowy to nie tylko poziom płyty z licznymi atrakcjami, ale również kryty Skatepark, który znajdował się na parkingu podziemnym. Oprócz jazdy na rolkach, deskorolkach, hulajnogach, bmx-ach czy longboardach, partnerzy skateparku przygotowali bogaty program atrakcji i warsztatów, z których korzystali dzieci i dorośli. To właśnie tutaj odbywały się zawody rangi ogólnopolskiej, m.in. trzeci finał „Nervous King of Skate”, zorganizowany przez sklep branżowy California Skateshop, finał sezonu 2016/2017 Mazowieckiej Ligi Bladecross i inauguracja sezonu 2017/2018 zorganizowany przez Rollschool – szkołę jazdy na rolkach i wrotkach.

Kolejna, 6. edycja, Zimowego Narodowego powróci już tej jesieni!

Oficjalnym Partnerem curlingu jest Zell am See-Kaprun

Oficjalni Partnerzy Zimowego Narodowego:

Danonki, Actimel, Mastercard, Irving, Green Caffe Nero, Ezviz,  Zell am See-Kaprun

Patroni medialni: Radio ZET, Onet, 4FUN.TV, MROT, flesz, polki.pl, Mamo to ja, Przedszkolak, Viva, Party

Partnerzy Skateparku: Board4Kids, GoSKATE, I Love Rolki, Longboardmania, Rollschool, Akademia Surfingu, BLACK & YELLOW SKATING, IDOSK8, HashBMX, California Skateshop.

Patroni medialni Skateparku: Radio Kampus, Noizz

Organizatorem i pomysłodawcą projektu Zimowy Narodowy jest agencja Testa Communications.

ZIMOWY NARODOWY

2 grudnia 2017 – 11 marca 2018

www.zimowynarodowy.pl

JK