Nowa globalna telewizyjna kampania reklamowa Pepsi łączy piłkę nożną i słynnych piłkarzy.
#LOVEITLIVEIT – Pepsi od kilkudziesięciu lat łączy kolejne pokolenia fanów ze światowymi ikonami popkultury. Dzisiaj Pepsi ogłasza prawdziwą gratkę dla fanów futbolu na świecie – globalną kampanię LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL., która ujawni dotychczas nieznane momenty i wyjątkowe doświadczenia piłkarskie szóstki znakomitych, światowej klasy zawodników. To będzie prawdziwa gratka dla wszystkich fanów futbolu!
– Pepsi od lat współpracuje ze światowymi gwiazdami futbolu. W tym roku zapraszamy naszych konsumentów i fanów piłki nożnej w Polsce do wyjątkowej, wspólnej zabawy i przeżywania piłkarskich emocji razem z polską gwiazdą piłki nożnej – Kubą Błaszczykowskim – mówi Karolina Demus, Dyrektor Marketingu na Europę Centralną, PepsiCo.
Światowa kampania Pepsi LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL. ukazuje piękno piłki nożnej słynnych zawodników, zarówno na boisku, jak i poza nim. Gwiazdy tegorocznej kampanii to niezwykły, piłkarski skład, w którym znalazły się zarówno wschodzące talenty, jak i uznani idole:
Do tego wspaniałego gwiazdorskiego składu dołącza również Kuba Błaszczykowski, z którym Pepsi przedłużyła współpracę na 2018 r. Kuba Błaszczykowski to gwiazda piłki nożnej i ulubieniec kibiców, zarówno w Polsce jak i za granicą. Kuba wierzy, że gdy ma się pasję i maksymalnie jej się poświęci, prędzej czy później przyjdzie moment, że marzenia się spełnią. To właśnie piłkarska pasja i determinacja Kuby sprawiły, że pokonał drogę ze szkolnych boisk w rodzinnej miejscowości na największe piłkarskie stadiony Europy.
Na unikalnych produktach Pepsi, które już w kwietniu pojawiają się w sklepach, fani znajdą spersonalizowaną grafikę, na której Kuba prezentuje się na tle jastrzębia. To nawiązanie do temperamentu jednego z najlepszych polskich skrzydłowych na boisku – Kuba jest waleczny, ofensywny i nieustraszony, a wśród sportowych rywali budzi szacunek. Specjalnie dla kibiców Kuby oraz fanów, Pepsi przygotowała wywiad z Kubą Błaszczykowskim, z którego można dowiedzieć się m.in. jaką supermoc chciałby posiadać, jakie jest jego najważniejsze, piłkarskie wspomnienie, oraz który piłkarz jest dla niego największym idolem.
W ramach globalnej kampanii Pepsi LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL. wyjątkowe elementy graficzne stworzone dla każdego ze słynnych piłkarzy będą widoczne na limitowej edycji puszek Pepsi, atrakcyjnych materiałach w Internecie oraz w widowiskowej reklamie telewizyjnej, na którą czekają fani w ponad 60 krajach na świecie.
Ekscytująca reklama telewizyjna
W globalnej kampanii reklamowej Pepsi LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL., która będzie emitowana w telewizji przy okazji partnerstwa Pepsi i Ligii Mistrzów UEFA, zobaczymy piątkę najlepszych piłkarzy świata. Do energetycznych, piłkarskich zmagań wprost na ulicach miasta będą ich dopingować pełni entuzjazmu fani. Piłkarski dream-team w składzie: Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd i Dele Alli, wraz z polską gwiazdą Kubą Błaszczykowskim -zachwyci fanów umiejętnościami i zwinnością, sunąc wśród tłumu, jednocześnie starając się unikać piłek wypełnionych farbą, które pojawiają się z każdej strony. Rosnący doping i podekscytowanie sprawiają, że coraz więcej osób decyduje się przeżyć te wyjątkowe chwile, włączając się do wspólnej zabawy i dopingując piłkarzy do gry. Wkrótce wszystko wokół – ściany, okna i ludzie są pochlapani farbą!
Tym samym Pepsi po raz kolejny zaprasza wszystkich do wspólnej, świetnej zabawy i umożliwia fanom cieszenie się piłką nożną w zupełnie nowy sposób.
A wszystko przy pulsujących dźwiękach utworu „Light it Up (z udziałem Nyla & Fuse ODG) (Remix)” Major Lazer.
Reklama pojawi się w Polsce już w kwietniu – w telewizji oraz w Internecie.
W tym roku Pepsi, jako oficjalny partner Ligi Mistrzów UEFA, przygotowała wiele atrakcyjnych działań marketingowych w duchu futbolu. Kuba Błaszczykowski będzie twarzą promocji konsumenckiej Pepsi i pojawi się we wspierających ją działaniach komunikacyjnych, które obejmą reklamę telewizyjną, promocję w Internecie oraz obecność w sklepach.Czekajcie na więcej i obserwujcie media społecznościowe Pepsi oraz stronę www.pepsi.pl. #LOVEITLIVEIT.
O potencjale marketingowym polskiej reprezentacji przeczytacie w ostatnim artykule – „Złota Drużyna„.
MW