Podczas zakończonych w lutym nowych targów na rynku gadżetów reklamowych – Promo Show Professional, czołowi dostawcy upominków reklamowych w Polsce zaprezentowali swoją ofertę na nadchodzące miesiące. Wydarzenie skupiło przedstawicieli branży gadżetowej – wśród nich znalazła się firma BK PRO.
Jak podkreślają przedstawiciele firmy, udział w PSP z pewnością stanie się jednym ze stałych punktów w ich kalendarzu. – Dzięki doskonałej organizacji mieliśmy możliwość przeprowadzenia wielu merytorycznych rozmów biznesowych. Dzięki weryfikacji klientów zyskaliśmy więcej czasu na konkretne rozmowy. Możliwość integracji z klientami z pewnością dobrze wpłynie na przyszłe wspólne działania – mówi Olga Świdrowska, Account Executive w BK PRO.
Firma na swoim stoisku zaprezentowała bestsellerowe produkty marek elasto oraz elastusie. Największym zainteresowaniem cieszyły się żelki reklamowe z możliwością pełnej personalizacji, frisbee jako produkty na nadchodzący letni sezon oraz idealne na każdą okazję lunch boxy.
[galeria=”1″]
Promo Show Professional tworzyło 29 dostawców, pełna ich lista dostępna TUTAJ. Targi odwiedziło blisko 600 osób z 320 agencji gadżetowych. Dodatkowo event odwiedziło aż 170 gości z zagranicy, którzy reprezentowali 74 agencje, z takich krajów jak Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś, Finlandia, Włochy, Hiszpania, Szwecja, Anglia, Słowenia, Niemcy, Malta, Turcja, Szwajcaria, Rumunia, Bośnia i Hercegowina czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Na wieczornej gali PSP VIP NIGHT bawiło się blisko 600 osób.
[youtube=”lWR41PJo-gk”]
BJ