Podczas dziesiątej, jubileuszowej edycji targów Packaging Innovations, odbyła się pierwsza edycja konferencji Packaging (R)evolution, poświęcona najnowszym i najbardziej rewolucyjnym rozwiązaniom z zakresu designu i produkcji opakowań.
Prelegenci w krótkich, rzeczowych prezentacjach opowiedzieli m.in. o nowoczesnych rozwiązaniach w zakresie zdobienia etykiet i opakowań, pokazali sposoby wyróżnienia produktu poprzez unikalne i niestandardowe projekty graficzne, wyjaśniali w jaki sposób wykorzystać brand-blocking dla skutecznego i efektywnego wzrostu sprzedaży produktów.
Nie zabrakło także inspiracji; organizatorzy konferencji – Spółka Aniflex zaprezentowała unikalny sposób połączenia personalizacji druku z farbą termochromową (reagującą na zmianę temperatury), który spotkał się z dużym zaskoczeniem i zainteresowaniem ze strony uczestników.
Warto zaznaczyć, że konferencja zgromadziła ponad 200 specjalistów i managerów produktu, marketingu i zakupów; frekwencja i pozytywne komentarze świadczą zdecydowanie o tym, że temat rewolucji opakowań jest tematem poszukiwanym i pożądanym przez wielu specjalistów odpowiedzialnych za kreację i sprzedaż różnorodnych produktów.
Kolejna edycja Packaging (R)evolution już we wrześniu!
OOH magazine był patronem medialnym konferencji.
JK