Logo

Event MIX

I Kongres Zaufania przy wsparciu Mea Group

Agencja Mea Group była partnerem wspierającym pierwszego w Polsce Kongresu Zaufania, który odbył się w dniach 19-20 kwietnia br. w Warszawie. Podczas wydarzenia – którego inicjatorem oraz pomysłodawcą jest Sebastian Kotow, CEO Institute of Behavioral Design, autor, inspirujący mówca i wykładowca psychologii zarządzania – Prezes Mea Group, Marta Dunin-Michałowska jako ekspert wzięła udział w panelu dyskusyjnym „Czy zaufanie w biznesie się opłaca?”

W ramach Kongresu wynikami badań oraz spostrzeżeniami o psychologii i ekonomii zarządzania zaufaniem w biznesie dzielili się naukowcy i praktycy, tacy jak Gordon Headley, Nikolay Kirov, Magdalena Zwolińska, Tomasz Czudowski, prof. Rafał Ohme, Karol Kundzicz, prof. Piotr Zielonka i oczywiście Sebastian Kotow.

– Wyniki badań pokazują, że niestety jako społeczeństwo jesteśmy bardzo nieufni. Zaufaniem darzymy bliskich, rodzinę, a bardzo ostrożni jesteśmy, jeśli chodzi o inne osoby, instytucje, urzędy, a także partnerów biznesowych. A zaufanie przekłada się na lepsze relacje, także biznesowe i ogólny rozwój gospodarczy. Zaufanie procentuje, dlatego warto głośno mówić o tym ile tracimy jako społeczeństwo będąc tak nieufni – mówi Marta Dunin-Michałowska, Prezes Mea Group.

Pierwszy dzień wydarzenia obejmował studium przypadków, odpowiedzi – w oparciu o wyniki badań – na pytania „Komu ufają Polacy?” i jak wygląda zaufanie w czasach 4. rewolucji przemysłowej. To także prezentacja sprawdzonych wdrożeń z polskich firm i międzynarodowych korporacji oraz panel dyskusyjny z udziałem Prezes Mea Group, Marty Dunin-Michałowskiej. Drugi dzień miał formę warsztatów, podczas których uczestnicy Kongresu przekonali się m.in. jak wzmacniać wiarygodność osobistą, zwiększać wpływ i skuteczność w relacjach, efektywnie zarządzać zespołem, osiągać szybsze tempo wzrostu wyników oraz stymulować innowacyjność i kreatywność.

– Jestem dumny, że za sprawą Institute of Behavioral Design jako pierwsi w Polsce omawiamy rolę zaufania tak w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Zaproszeni przeze mnie goście: wybitni prelegenci, osoby z bogatym doświadczeniem zawodowym przedstawili rozwiązania, dzięki którym uczestnicy otrzymali wiedzę i praktyczne narzędzia pomocne w odpowiedzi na pytanie, kiedy warto, a kiedy nie warto ufać  – mówi Sebastian Kotow, CEO Institute of Behavioral Design.

– Temat konferencji: zaufanie zobowiązuje. Do współpracy i partnerstwa przy tym pionierskim przedsięwzięciu zaprosiliśmy tylko godnych zaufania partnerów – osoby i firmy, takie jak Mea Group” – dodaje S. Kotow.

www.kongreszaufanie.pl

MW