Logo

Event MIX

VI edycja Orlen Warsaw Marathon z agencjami MyPlace i Endorfina Events

22 kwietnia br. odbyła się VI edycja ORLEN Warsaw Marathon – największej imprezy biegowej w Polsce, której inicjatorem i pomysłodawcą był PKN ORLEN. Po raz kolejny kilkanaście tysięcy osób wzięło udział w biegu maratońskim oraz biegu OSHEE 10 km. Po raz pierwszy za kompleksową produkcję tego wydarzenia odpowiadały agencje eventowe MyPlace oraz endorfina events.  

Agencje MyPlace i endorfina events pracowały wspólnie ponad 5 miesięcy przy planowaniu i realizacji tego wydarzenia – odpowiadały m.in. za opracowanie koncepcji kreatywnej i jej kompleksową egzekucję, a także organizację elity. Sam montaż na terenie Stadionu Narodowego w Warszawie trwał prawie 2 tygodnie.

– Realizując projekt patrzyliśmy na niego z perspektywy potrzeb biegaczy, którzy są coraz bardziej świadomi i wymagający. Jeszcze więcej atencji poświęciliśmy jednak kwestiom, na których uczestnicy skupiają się rzadziej. Przy produkcji na taką skalę, współpraca z miastem, instytucjami, zabezpieczenie imprezy pod względem medycznym oraz porządkowym muszą być traktowane priorytetowo. Bezwypadkowość w każdym obszarze to dla nas najważniejszy miernik jakościowy tegorocznej edycji OWM – mówi Krzysztof Troć, Dyrektor Produkcji Agencji MyPlace.

– Współpraca dwóch, na co dzień konkurujących ze sobą agencji przy wydarzeniu na tak ogromną skalę jest ewenementem w naszej branży. Połączyliśmy nasze zasoby i najmocniejsze strony, aby przygotować event w jeszcze atrakcyjniejszej formie niż dotychczas. Współpraca z MyPlace oraz pozostałymi partnerami przebiegła bardzo profesjonalnie, czego efekty można było zobaczyć 22 kwietnia podczas OWM – mówi Michał Kaleta, Dyrektor Zarządzający endorfina events.  

Oprócz zmodyfikowanych tras biegowych, nowością podczas tegorocznej edycji ORLEN Warsaw Marathon było wykorzystanie całości PGE Narodowego, nie tylko jego błoni. Specjalnie dla biegaczy, kibiców i mieszkańców, na płycie stadionu została przygotowana niebiletowana strefa targów EXPO. Natomiast Błonia PGE Narodowego zamieniły się w Miasteczko Biegaczy, w którym zawodnicy skorzystali z szatni, depozytów, stref masażu czy punktów odżywczych. Znalazła się tam również brama mety.