Wyrazistość, estetyka oraz prostota to wyróżniki nowej identyfikacji wizualnej Komputronik Gaming. Marka odświeża wizerunek i planuje działania, które będą budować konsekwentną strategię opartą na filarach: społeczność, autorytet oraz lojalność.
Komputronik Gaming to marka obejmująca dedykowane graczom sprzęty i aktywności, które zostały wydzielone z oferty Komputronik. KG ma za zadanie wyszukiwać, testować, rekomendować i oferować sprawdzone produkty partnerów handlowych, a także tworzyć wokół siebie zaangażowaną społeczność, dla której będzie opiniotwórczym medium wskazującym najlepsze rozwiązania dla fanów gier komputerowych.
– Z obszarem gamingu jesteśmy związani już od wielu lat. Zaczynaliśmy m.in. od tworzenia Ligi Komputronik Gaming, w ramach której swoich sił w Counter-Strike czy League of Legends mogli spróbować uczestnicy z całej Polski. W ubiegłym roku wspólnie z Lenovo wdrożyliśmy projekt, który miał za zadanie utworzenie profesjonalnej drużyny e-sportowej pod nazwą Legion. Komputronik Gaming cały czas jest obecny w mediach społecznościowych. Pozostajemy w nieustannym kontakcie ze światem graczy. Dojrzewaliśmy razem z rozwijającym się e-sportem, stąd nasza przemiana i potrzeba jeszcze aktywniejszej obecności na rynku – mówi Piotr Janus, Brand Manager Komputronik Gaming.
Komputronik Gaming zmienia logotyp i wprowadza nową kolorystykę komunikacji. Znak indentyfikacyjny, który do tej pory mocno korespondował z logotypem Komputronik, zyskał zupełnie nową tożsamość. Teraz składa się z uproszczonego, elementu graficznego nawiązującego do pierwszych liter nazwy. Kolorystyka opiera się na dwóch barwach: żółtej i czarnej. Jest nowocześnie, a jednocześnie estetycznie i prosto.
– Nasz rebranding to nie tylko zmiana identyfikacji wizualnej. Teraz jeszcze mocniej chcemy uczestniczyć w świecie e-sportu. Całą swoją działalność postanowiliśmy oprzeć na trzech filarach, które od samego początku działalności były dla nas fundamentalne: społeczności, autorytecie oraz lojalności – dodaje Piotr Janus.
Komputronik Gaming chce budować społeczność, która jest zżyta i ma poczucie mocnej przynależności.
– Nie wpadamy w stereotyp gracza – nerda. Wiemy, że dzisiejsi gracze to osoby aktywne, ambitne, odważne i niepokonane. Chcemy być ambasadorem tej społeczności i pokazywać ich prawdziwe możliwości – komentuje Arkadiusz „Radyjko” Popiel, prowadzący kanału KG.
Swój autorytet marka zdążyła wypracować na przestrzeni kilku lat. Posiada know-how, wiedzę i doświadczenie zarówno w świecie gier, e-sportu, profesjonalnego sprzętu, ale również stylu życia. To właśnie dzięki tym cechom Komputronik Gaming chce budować coraz większą przynależność, a co za tym idzie, lojalność użytkowników.
– Wierzymy, że z naszymi odbiorcami wiąże nas znacznie więcej niż zainteresowania. To podobny styl życia i zasada „jeden za wszystkich, wszyscy za jednego” sprawia, że nie jesteśmy zwykłą marką na polskim rynku – dodaje Radyjko.
Komputronik Gaming planuje rozwijać swoją działalność w obszarze social mediów – na kanale YouTube, Facebooku oraz Instagramie. Nie zabraknie też dużych przedsięwzięć, które marka planuje robić samodzielnie oraz ze swoimi partnerami. Ważnym elementem będą też eventy – zarówno te wszystkim dobrze znane, jak i autorskie.
JK