Do działu kreacji agencji 180heartbeats + JUNG v MATT dołączyli senior copywriter Grzegorz Paraska i senior art director Michał Koncikowski.
Jako team pracują ponad 12 lat – ostatnio w Brasil, gdzie wspólnie realizowali projekty 360, BTL, ATL oraz digital m.in. dla TUI, Netii, Black Red White i Marvipol. Wcześniej, w agencji Icon Advertising Unlimited, obsługiwali Erę (obecnie T-Mobile) w zakresie BTL.
Paraska w latach 1992-2002 był związany z prekursorskim dla kina offowego w Polsce Zespołem Filmowym Skurcz. Współtworzył filmy krótko- i długometrażowe, teledyski i programy telewizyjne, m.in. kultowe „Bułgarski pościkk”, „Dżudo Honor 7”, „Tęcza” i „Las Maquinas de la Muerte” dla Kazika na Żywo. W reklamie po raz pierwszy zabłysnął wymyślonym dla Ery hasłem „Ciesz się radością”.
Natomiast Koncikowski to uznany artysta graffiti, tworzący pod pseudonimem FreshOne. Uważany jest za jednego z najbardziej rozpoznawalnych twórców graffiti w Europie Wschodniej. Aktywny od połowy lat 90-tych, członek legendarnych warszawskich ekip m.in.: WSM, ATS, DSE i PPE. Jego styl wywodzi się z klasycznego nurtu graffiti. Uczestniczył w wielu wystawach oraz międzynarodowych imprezach, w tym Write 4 Gold, Meeting of Styles, Brain Damage Graffiti Jam. Tworzy również plakaty drukowane metodą sitodruku oraz risografii. Od kilku lat jest związany z Brain Damage Gallery.
Team Paraska & Koncikowski wzmocnił zespół dyrektora kreatywnego Bartłomieja Walczuka. Dział kreacji 180 liczy obecnie 12 osób, a zarządza nim chief creative officer Mikołaj Sadowski.
www.facebook.com/180heartbeats
JK