To już trzecie wydanie OOH news – drukowanego przewodnika po zbliżających się targach reklamy i szerokie spectrum informacji o wydarzeniu. Dostawcy artykułów promocyjnych zaprezentowali na łamach gazety targowe premiery i nowe produkty, którym bliżej będzie się można przyjrzeć podczas wrześniowych targów. Już po raz czwarty swoje miejsce na hali ma także Strefa EVENT MIX, gdzie będzie można spotkać dostawców branży eventowej. W przewodniku zaprezentowała się także branża POS, a zainteresowani branżowymi konferencjami poznają nazwiska prelegentów na EVENT MIX oraz MARKETING MIX.
10. edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej ponownie będzie podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawców mediów i maszyn. Jak podkreśla organizator, ta segmentacja sprawdza się doskonale. W części dedykowanej branży marketingowej oraz eventowej zostały już ostatnie wolne stoiska. Jak zaznacza organizator jest to efekt dynamicznego rozwoju imprezy, którą z roku na rok odwiedza większa ilość zarówno wystawców, jak i zwiedzających.
– Z każdą kolejną edycją widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Stoiska są rezerwowane ze sporym wyprzedzeniem. Nasi stali wystawcy zaraz po targach rezerwują swoje stoiska na kolejną edycję. Co roku do grona wystawców dołączają również nowi przedstawiciele branży marketingowej i eventowej. Jesteśmy dumni, że już od 10 lat wspieramy rynek reklamowy i pomagamy budować bezpośrednie relacje – mówi Robert Załupski, Dyrektor Festiwalu.
Imprezie towarzyszy szereg wydarzeń specjalnych jak: konkursy branżowe, warsztaty, szkolenia i konferencje. W tym roku na konferencji dla agencji reklamowych MARKETING MIX, gościem specjalnym będzie Jacek Santorski, którego wystąpienie sponsoruje firma TEXET Poland. Podczas EVENT MIX na scenie zobaczymy ekspertów i praktyków eventowych oraz takie gwiazdy jak: Krzysztof Ibisz czy Emilian Kamiński.
Tradycyjnie już zostanie przeprowadzony konkurs Super Gift, o tytuł najlepszych gadżetów będą rywalizować prezentowane na targach artykuły promocyjne. W konkursie POS STARS zawalczą najlepsze kreacje display’ów i ekspozytorów w 13 kategoriach tematycznych.
Więcej o wszystkich wydarzeniach a także ofercie wystawców można przeczytać w OOH magazine news TUTAJ.
OOH news ukazuje się formacie A3, w nakładzie 4000 egzemplarzy.
Przypominamy relację filmową z ubiegłorocznej edycji FestiwalMarketingu.pl:
FestiwalMarketingu.pl odbędzie się w EXPO XXI Warszawa, 12-13 września 2018 r. Organizatorem Festiwalu jest OOH magazine.
Lista wystawców TUTAJ.
Bezpłatna rejestracja na targi startuje 21 maja TUTAJ.
MW